Holla 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Quote: Op donderdag 19 januari 2006 21:32:19 schreef Mister_L het volgende: The Beatles - Hey Jude Ik zoek alle dagen om jou te vinden Ik weet niet zeker naar wat ik zoek Ik weet het, als ik jou zie Tot dat, verstop ik mij in mijn slaapkamer De hele nacht opblijvend, om een liefdeslied te schrijven Een liefdeslied voor niemand Heej das niet goed! Quote: Op donderdag 19 januari 2006 21:19:06 schreef Anne13 het volgende: Oh ja, oeps . Toni braxton - Spanish guitar Door en door zal de regen vallen Als tranen van een ster, als tranen van een ster Door en door zal de regen zeggen Hoe breekbaar wij zijn, hoe breekbaar wij zijn. Fragile - Sting Ik zag de zon opkomen over de heuvel En opeens herinnerde ik me hoe het voelde Om me warm en veilig te voelen binnenin Het voelt als voor de eerste keer wakker worden Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Quote: Op donderdag 19 januari 2006 21:44:38 schreef holla het volgende: Heej das niet goed! wel! Ik zoek alle dagen om jou te vinden Ik weet niet zeker naar wat ik zoek Ik weet het, als ik jou zie Tot dat, verstop ik mij in mijn slaapkamer De hele nacht opblijvend, om een liefdeslied te schrijven Een liefdeslied voor niemand Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 nou laten we anne13 laten jureren en toch HEB IK GELIJK Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 okay.. Anne!!!!! (ik heb gelijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2006 Nee, Holla had gelijk. Sting - Fragile. Dus gaan we verder met Holla's nummer.(goooooo Holla!) Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2006 Moved KB » Muziek, zie deze post Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2006 Quote: Op donderdag 19 januari 2006 21:44:38 schreef holla het volgende: Ik zag de zon opkomen over de heuvel En opeens herinnerde ik me hoe het voelde Om me warm en veilig te voelen binnenin Het voelt als voor de eerste keer wakker worden nog maar een x sjonge, zo moeilijk is dat niet hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Lastig zat schijnbaar, ik heb ook géén idee, dus een nieuwe maar weer!!!!!!!!!!!!!!! De oostelijke wereld, is aan t ontploffen. Geweld viert hoogtij, kogels worden geladen. Je bent oud genoeg om te doden, maar niet om te stemmen je gelooft niet in de oorlog, maar wat is dat geweer dat je draagt? Super mooi nummer uit the sixties, met hedent ten dage een zeer toepasselijke tekst! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Eve Of Destruction (?) Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Jup, van Barry McGuire. Jouw beurt Hopeloos. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 ..... Gebroken flessen onder de voeten van kinderen Opeengepakte lichamen in een doodlopende straat Maar ik zal niet naar de roep van het gevecht luisteren Hij duwt me met mijn rug Hij duwt me met mijn rug tegen de muur ..... Niet al te moeilijk lijkt me Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 pfff volgens mij ben ik niet muzikaal onderlegt genoeg om dit spel te spelen... ik ken maar een paar van de langsgekomen nummers... * Qizm geeft het op en vertrekt naar een simpeler topic Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 sunday bloody sunday van U2! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Goed... nu jij Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Zal jij herrijzen van de chaos in mijn gedachten? Waar wij nog steeds samen gebonden zijn Zal jij daar zijn, wachtend bij de poorten van het morgenlicht Wanneer ik mijn ogen voor altijd sluit. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Kamelot - Forever Was me weg Maak je lichaam schoon van mij Verwijder alle herinneringen Ze zullen ons alleen pijn brengen En ik heb gezien, alles wat ik ooit nodig zal hebben Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 muse-citizen erased? (niet dat ik het nummer ken ) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Evanescence - My Immortal? Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Thijs, helemaal goed! (je kent het niet!!?? downloaden dat nummer! ) @t Raido: aantal woorden zitten daar idd ook in, kan me indenken dat je het even dacht. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Mja, dat nummer gaat ook over het weg wassen van pijn, Muse had ik er niet uit kunnen extraheren. *danst* THIJS posten die hap! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 ik ben aan het zoeken!!! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 hopelijk goed vertaald.... kijk om je heen, waar hoor je wees niet bang je bent niet de enige Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 *schiet van alles door mijn hoofd: Linkin Park Somewere I Belong, Agonised by Love - I'm close behind you Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 ik hoop zo dat het goed vertaald is Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Hmm het kan zoveel zijn don't look hmhmmm (Allen-Lande achtig) Where do i/you belong (Linkin Park achtig) Dont be afraid (zoveel, Avalon bv.) Youuuur not the onlyyy ooone (waar is dat nou van ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten