Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Eigenlijk is het Wham! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Word het wel goed gekeurd? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Nou ja .Wham dan. Ik wensde dat ik een engel had Voor een moment van liefde Ik wensde dat ik jouw engel had Je Maagd Maria ongedaan Ra, Ra, Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 * Eru Iluvatar kijkt even naar de jury... Ja, tis goed. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Quote: Op vrijdag 09 december 2005 20:29:26 schreef ArjenV het volgende: Waarom 'geef' je dan al wel de artiest weg? wie geeft een artiest hier weg. ik vind niet dat ze dat kunnen maken hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Cake 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Quote: Op vrijdag 09 december 2005 20:37:35 schreef Ol Moth het volgende: Nou ja .Wham dan. Ik wensde dat ik een engel had Voor een moment van liefde Ik wensde dat ik jouw engel had Je Maagd Maria ongedaan Ra, Ra, Nightwish - I wish I had an angel? Link naar bericht Deel via andere websites
Cake 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Ik kan me niks herineren, Ik kan niet vertellen of dit waar is of een droom. Diep in me voel ik de schreeuw, deze vreselijke stilte stopt me. Nu de oorlog klaar met me is, word ik wakker en kan niks zien. Er is niet veel over van me, niet is echt behalve pijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 One - Metallica!! Schitterend nummer, zeer mooie clip ook! Dus je vertrekt in de morgen, met de vroege trein, Ik zou kunnen zeggen dat alles goed gaat, ik zou kunnen doen alsof, en je gedag zeggen. Je hebt je kaartje, je hebt je koffer, je hebt je afscheids glimlach, Ik zou kunnen zeggen dat de dingen nu eenmaal zo gaan, Ik zou kunnen doen alsof, en jij zou dan niet weten dat ik sta te liegen. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 eh dat nummer van metallica. one heet t toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 One - Metallica!! Schitterend nummer, zeer mooie clip ook! Dus je vertrekt in de morgen, met de vroege trein, Ik zou kunnen zeggen dat alles goed gaat, ik zou kunnen doen alsof, en je gedag zeggen. Je hebt je kaartje, je hebt je koffer, je hebt je afscheids glimlach, Ik zou kunnen zeggen dat de dingen nu eenmaal zo gaan, Ik zou kunnen doen alsof, en jij zou dan niet weten dat ik sta te liegen. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 ik weet t niet Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Zoekt en gij zult vinden! Ik denk dat je het nummer wel kent, nu alleen nog op de juiste manier vertalen! Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Phil Collins - Cant Stop Loving You we zijn geroepen voor de oorlog. onze vlaggen reizen hoog, we lopen door. ons staal glimt in de ondergaande zon, dood kan ons niet stoppen van de overwinning die we halen. toen we klaar waren met het kamp opzetten, was ik aangesteld om als eerste de wacht te houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 He! wist ik dr eindelijk 1tje... heb jij um weer Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Quote: Op zaterdag 10 december 2005 11:37:22 schreef holla het volgende: He! wist ik dr eindelijk 1tje... heb jij um weer mhuhaha Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 moeilijke horr frits XD Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 Best wel, ik kom er niet uit... Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 denk qua band aan mijn credible plaatje.... Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 vooruit vooruit.. ik zal me wel weer geroepen voelen XD! Slechtvalk - Of Slumber and Death? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 Quote: Op maandag 02 januari 2006 23:25:15 schreef Huisgriezel het volgende: vooruit vooruit.. ik zal me wel weer geroepen voelen XD! Slechtvalk - Of Slumber and Death? hoezee!!! je hebt het goed Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 joeppie de poeppie dan zal ik ook maar eens aan het vertalen slaan. Door mijn hand komen het eind en chaos Door mijn aanraking verwelken de groene bladeren haast je naar je eind. Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 Oh das Einherjer - ironbound, dat weet toch iedereen Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2006 gelijk heb je Luctor =D jouw beurt Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2006 google is je vriend Niet zo moeilijk deze denk ik: Vandaag ontmoet ik een heer Die vreet me graag op Weke delen en ook harten Staan op de menukaart Want jij bent wat je eet En je weet wat het is ... Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2006 Quote: Op dinsdag 03 januari 2006 02:57:00 schreef Luctor het volgende: google is je vriend Niet zo moeilijk deze denk ik: Vandaag ontmoet ik een heer Die vreet me graag op Weke delen en ook harten Staan op de menukaart Want jij bent wat je eet En je weet wat het is ... Rammstein - Mein Teil Komt mijne: Het is zo makkelijk om te vernietigen en te oordelen, de mensen die je niet begrijpt. Heb je je ooit afgevraagd of het rechtvaardig is? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten