WonderfulStar 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 Hier het nieuwe spel Het gaat als volgt. Iemans (ik begin) zoekt een nummer uit en vertaald hiervan een stuk. Een buitenlandstalig nummer word vertaald naar het nederlands, een nederlands nummer naar het engels. Vervolgens proberen de andere users te raden welk nummer het is en van welke artiest het is. De user die het als eerste goed heeft mag een nieuw nummer vertalen en plaatsen! Om het spel niet dood te laten lopen; Als niemand het weet word het stuk in de originele taal geplaatst. Weet dan nog niemand het dan moet de user die het nummer plaatste een nieuw nummer plaatsen. We beginnen met een niet te moeilijke; De zon schijnt in de lucht Er is geen wolk in zicht Het is gestopt met regenen Iedereen is speels En weet je het niet? Het is een prachtige nieuwe dag Raad u maar! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 't Is van ELO Leuk liedje! De titel is Mr. Blue dacht ik. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 28 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 mr blue sky heet ie, ik reken het goed hoor Jij mag! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 Ze bewaart haar Moet & Chandon In haar mooie kast 'Laat ze cake eten' zegt ze Net zoals Marie Antoinette Een ingebouwde remedie Voor Kruschev en Kennedy Op elk moment een uitnodiging Die je niet kunt afslaan Ik weet niet of het helemaal zuiver genoeg vertaald is in de haast, maar met al die namen moet het toch lukken Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 Queen - Killer Queen Quote: She keeps her Moet et Chandon In her pretty cabinet 'Let them eat cake' she says Just like Marie Antoinette A built-in remedy For Kruschev and Kennedy At anytime an invitation You can't decline En dan nu mijn tekst (als het te moeilijk is gooi ik het volgende deel van het lied erbij): Ik weet dat de stukjes passen, want ik heb ze weg zien vallen. Schimmelig en een dikke rookwolk, fundenmentaal afwijkend, pure intenties naast elkaar geplaatst zetten de ziel van twee minnaars in beweging. Het valt uit elkaar als het onze communicatie test. Het licht dat het vuur aan doet wakkeren brandde een gat tussen ons, dus we kunnen het einde niet bereiken, het verlamt onze communicatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 You win Dus ga je gang, ik ben benieuwd naar jouw vernederlandste tekst! Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 Zie boven Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 Dat is het nummer Schism van Tool 'I know the pieces fit cuz I watched them fall away mildewed and smoldering, fundamental differing, pure intention juxtaposed will set two lovers souls in motion disintegrating as it goes testing our communication the light that fueled our fire then has burned a hole between us so we cannot see to reach an end crippling our communication.' Mijn tekst: Makkelijk als je nummer 1 bent Iedereen zegt dat je lol hebt Glimlachen voor het publieke oog Als je lichaam zegt dat je wilt sterven Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst 30 november 2005 Issie nou echt zo moeilijk??? Hint: band die in de jaren '80 heel populair was met een latijnse naam... Come on! Jullie kunnen het Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst 30 november 2005 genesis? Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst 30 november 2005 Geen idee! Mag je pas een tekst plaatsen als de vorige geraden is? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 30 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2005 ja, anders krijg jeallemaal teksten door elkaaren dan ben je het overzicht over het spel een beetje kwijt he. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst 30 november 2005 Status Quo, Liefde is blind, liefde is alleen verdriet, liefde is geen toekomst, sinds jij bent weggegaan. Liefde is blind, hoe goed herinner ik me, dat in het verhitte zomerplezier de winter vergvaagd. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst 1 december 2005 Status Quo is goed, nu het nummer nog! Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst 2 december 2005 Quote: Op donderdag 01 december 2005 14:22:58 schreef SilverUnicorn het volgende: Status Quo is goed, nu het nummer nog! Living on an Island! Een nieuwe dan maar: 'Wanneer ik in je ogen kijk zie ik een beheerste liefde. Maar liefste, wanneer ik je vasthoud, weet je dan niet dat ik hetzelfde voel.' Succes Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst 2 december 2005 Guns 'n Roses - November Rain (Novemberregen is weer een ander nummer - klik op m'n huisje ) Stay inside, it's ok. i wanted to see you one last time Half of us has forgotten What we both used to dream i hope you will be happy i hope i'm not wrong I hope that i'll be happy now i can see what i'm missing Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst 2 december 2005 ehm.. is de originele versie in het nederlands ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst 2 december 2005 Quote: Op maandag 28 november 2005 14:11:24 schreef Mortal het volgende: Een buitenlandstalig nummer word vertaald naar het nederlands, een nederlands nummer naar het engels. Laat aan duidelijkheid weinig te wensen over, dacht ik zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst 2 december 2005 Quote: Op vrijdag 02 december 2005 20:23:04 schreef Eru Iluvatar het volgende: Guns 'n Roses - November Rain (Novemberregen is weer een ander nummer - klik op m'n huisje ) Stay inside, it's ok. i wanted to see you one last time Half of us has forgotten What we both used to dream i hope you will be happy i hope i'm not wrong I hope that i'll be happy now i can see what i'm missing Acda en de Munnik - Lopen Tot De Zon Komt Volgende: Ik heb al de brieven gehouden die ik naar je heb geschreven. elke 1 of 2 regels 'het gaat goed, lieverd, hoe gaat het met jou?' Ik wou ze verzenden, maar ik weet dat het niet genoeg is. Mijn woorden waren koud en vlak. En jij verdiend meer dan dat. Weer een andere winterse dag is gekomen en weggegaan en Parijs en Rome ook Ik wil naar huis Laat me naar huis gaan (tja, beetje krom) Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst 2 december 2005 Home van Michael Buble! Waarom bewaar je wrok in oude potjes Waarom wil je met al je littekens pronken Wat is er voor nodig om een paar lasten neer te leggen Het is een prachtig geluid Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Geen idee, en anderen ook niet zo te zien! Wellicht kun je een aanwijzing geven? Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Ook geen id.. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Jawel. Het is van de Newsboys.. je moet gewoon even terugvertalen en dan Googlen. Maar Jezz, verzin jij maar een nieuwe. Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 ALs ik zou blijven zou ik alleen maar in je weg staan Dus ik ga, maar ik weet dat ik aan je zal denken Elke stap op de weg En ik zal altijd van je houden Ik zal altijd van je houden Van jou, mijn lieverd, van jou. Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 If I should stay I would only be in your way so I'll go but I know I'll think of you every step of the way I will always love you - Whitney Houston! (mooi nummer) Zie de steen die geplaatst is in je ogen, Zie de doorn die zich in je verdraait. Ik wacht op je. Een greep van de hand, en een draai van het lot. op een bed van spijkers laat je me wachten, en ik wacht zonder je. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten