Marillion 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 link Stem en win een parachutesprong........ Mijn favoriete cd's (ligt aan m'n stemming); Joshua Tree-U2 Misplaced Childhood-Marillion Ride the lightning-Metallica. Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 19:09:39 schreef Thijs het volgende: Van huis uit Baptist, in sommige landen is dat het tegenovergestelde van katholiek koop best wel veel cd's, en geniet nog an mijn oudere heb alle solo abums van de heer Morse, de prog albums dan Ik ook en die andere 2 albums ook, die zijn helemaal niet zo slecht nog, wel wat meer richting blues. Verder alles van Spock's Beard, een live-dvd van Morse (Zeker de moeite waard als je die tegenkomt!) 2 cd's van Transatlantic en The Transatlantic Demo's. Ga je ook nog naar het concert toe dan?! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 As ik iemand weet te overtuigen om mee te gaan, misschien wel.... Spocks Beard-Snow staat hier ook PS: wat vind je van spocks Beard in de post-Morse periode? ''Octane'' vind ik persoonlijk erg goede nummers hebben, maar het is nooit meer zoals eerst Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Klopt, het is wel wat anders... even wennen vooral. Ik vind Octane redelijk, Feel Euprhoria matig, maar de laatste cd (Spock's Beard heet die gewoon) wel weer aardig. Natuurlijk blijf je wel wat missen want Neal Morse is onvervangbaar en zonder hem is de zound van de band toch wat minder. Maar goed, Spock's Beard speelt vrijdag 25 mei in Zoetermeer en Neal Morse op 26 mei, dus wie weet gaat Neal Morse nog weleen gastoptreden doen in Spock's Beard aangezien hij dan toch in Nederland is. Ik ben erg benieuwd. Neal Morse heb ik alleen live gezien bij zijn accoustische meer worshipgerichte optredens en nog niet met band, en Spock's Beard is een goede band en live is het helemaal een geweldige show, dan maken ze er echt wel wat moois van. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 De klarinetconcerten van Mozart vind ik geweldig (dat is niet echt een cd, want ze staan natuurlijk op verschillende cd's). Het tweede deel (Adagio) is echt een van de mooiste muziekstukken ooit . Die moet op mijn begrafenis gespeeld worden . Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Quote: Op maandag 07 mei 2007 18:56:52 schreef Thijs het volgende: Ben benieuwd wat Pius van de cd vind Ik boycot 'm. Maar goed, ik bid maar tot de Here dat Hij hem vergeeft, want hij weet niet wat hij doet. Ik wacht wel weer op z'n volgende album. Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Aaliyah-One In A Million Korn-Follow The Leader Korn-Issues Dr.Dre-The Chronic Tupac-All Eyes On Me Pure Garage II-verzamel cd garage en 2step. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 ik denk niet dat ik 1 favo cd heb... ik zal proberen een soort van top 5 te maken... ik zal er ook even plaatjes bij doen, want ik heb verder toch niets te doen antestor - martyrium ceremonial sacred - our war is only against hell mortification - break the curse saviour machine - legend II vardøger - whitefrozen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten