Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Onze politici worden gechanteerd of zijn omgekocht ons te omvolken.

Hoe anders verklaart ge een beleid dat vrouwen en dochters aanranden en verkrachten toelaat terwijl diezelfden en zonen vermoord worden en de media die feiten niet eens toont?

Het is blanke genocide waarin iedere vorm van verzet gerechtvaardigd lijkt te zijn?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Fundamenteel:

Onze politici worden gechanteerd of zijn omgekocht ons te omvolken.

Hoe anders verklaart ge een beleid dat vrouwen en dochters aanranden en verkrachten toelaat terwijl diezelfden en zonen vermoord worden en de media die feiten niet eens toont?

Het is blanke genocide waarin iedere vorm van verzet gerechtvaardigd lijkt te zijn?

Misschien niet alle complottheorieen geloven? Er is geen enkele sprake van omvolking. Er is sprake van slecht buitenland beleid (vooral in landen waar olie te vinden en te stelen is) en daardoor heb je oorlogen en mensen die hierheen vluchten.

Vrouwen en dochters aanranden word nergens toegelaten. Het gebeurt, dat is waar. Maar vervolgens probeert men de dader te vinden en te berechten. Als ik jou was zou ik erg oppassen met welke videos je bekijkt en in welk bubbel je zit qua youtube kanalen kijken. Elders ben je al antisemiet, en hier lijk je op een extreem rechts figuur. Voor je het weet denk je echt zo en ben je niet meer te helpen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei najjreb86:

Misschien niet alle complottheorieen geloven? Er is geen enkele sprake van omvolking. Er is sprake van slecht buitenland beleid (vooral in landen waar olie te vinden en te stelen is) en daardoor heb je oorlogen en mensen die hierheen vluchten.

Vrouwen en dochters aanranden word nergens toegelaten. Het gebeurt, dat is waar. Maar vervolgens probeert men de dader te vinden en te berechten. Als ik jou was zou ik erg oppassen met welke videos je bekijkt en in welk bubbel je zit qua youtube kanalen kijken. Elders ben je al antisemiet, en hier lijk je op een extreem rechts figuur. Voor je het weet denk je echt zo en ben je niet meer te helpen. 

Wees eens heel eerlijk door logisch verstand toe te passen: Welke landen worden een minderheid dmv migratie?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wees eens heel eerlijk door logisch verstand toe te passen: Welke landen worden een minderheid dmv migratie?

Sowieso worden landen geen minderheid.. Dat is al dikke nederlandstalige onzin.

En in Nederland bijvoorbeeld vormen moslims nog steeds een enorme minderheid, hoe graag rechts je ook wil waarschuwen voor islamisering van de samenleving. Voortuin zei het al, en daarna Wilders, die al jaren (20 jaar geloof ik) dezelfde kool aan het stoven is. En maar geld verdienen met klinkklare onzin.. Plato waarschuwde ons er al voor dat democratie zulke mensen zou aantrekken. Populisten.

Man, ga lekker naar buiten in plaats van in de negatieve insteek van YT hangen.. Want ik denk dat je hier al je onzin vandana hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei najjreb86:

En in Nederland bijvoorbeeld vormen moslims nog steeds een enorme minderheid, hoe graag rechts je ook wil waarschuwen voor islamisering van de samenleving. Voortuin zei het al, en daarna Wilders, die al jaren (20 jaar geloof ik) dezelfde kool aan het stoven is. En maar geld verdienen met klinkklare onzin.. Plato waarschuwde ons er al voor dat democratie zulke mensen zou aantrekken. Populisten.

Man, ga lekker naar buiten in plaats van in de negatieve insteek van YT hangen.. Want ik denk dat je hier al je onzin vandana hebt.

Hoe oud bent u? Want iedereen van mijn leeftijd praat anders dan u.

ik ben 40+

12 minuten geleden zei najjreb86:

Dus ge valt liever mij aan dan op te komen voor de verkrachte vrouwen door migranten waarmee de EU u omvolkt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

BerJan is van '86 , dus hij is 40 of binnenkort 40.  

Voorts ben ik zelf 40+ en ik praat niet zoals u. Hier in een Nederlands dorpje waar nog nooit iemand van gehoord had is een ware burgeroorlog gaande tussen extreemrechtsen en mensen met een warm hart voor vluchtelingen.

https://nos.nl/artikel/2624867-gedumpte-auto-engelen-is-van-inwoners-die-poster-vluchtelingenwerk-voor-raam-hadden

Citaat

De eigenaren van de auto, die anoniem willen blijven, voelen zich geïntimideerd door de bekladdingen in hun dorp. Ze willen daarom niet te veel uitweiden over het incident met hun auto. De bewoners hadden de poster na de bekladdingen weggehaald.

Niet vluchtelingen zijn het probleem, de extreemrechtsen die protesteren tegen AZC zijn het probleem.  Als fatsoenlijk mens word je de mond gesnoerd door dat tuig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hopper:

BerJan is van '86 , dus hij is 40 of binnenkort 40.  

Voorts ben ik zelf 40+ en ik praat niet zoals u. Hier in een Nederlands dorpje waar nog nooit iemand van gehoord had is een ware burgeroorlog gaande tussen extreemrechtsen en mensen met een warm hart voor vluchtelingen.

https://nos.nl/artikel/2624867-gedumpte-auto-engelen-is-van-inwoners-die-poster-vluchtelingenwerk-voor-raam-hadden

Niet vluchtelingen zijn het probleem, de extreemrechtsen die protesteren tegen AZC zijn het probleem.  Als fatsoenlijk mens word je de mond gesnoerd door dat tuig.

ok dan.

Ik snap ook niet waarom je over een burgeroorlog begint? Gewoon jood en moslim deporteren is voldoende. En indien niemand ze wilt is ze vergassen de laatste optie he?

WHITE POWER!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

ok dan.

Ik snap ook niet waarom je over een burgeroorlog begint? Gewoon jood en moslim deporteren is voldoende. En indien niemand ze wilt is ze vergassen de laatste optie he?

WHITE POWER!!!

Het is een burgeroorlog van extreemrechts tegen  fatsoenlijke mensen.    Blanken hebben meer te duchten van andere blanken dan van moslims.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vergis u niet,

Het is de hele wereld tegen Epstein en alle kleuren en culturen daaraan verbonden die liever wegkeken.

Je zou er beter aan doen om je te verdiepen in het geloof zoals Christus ons dat heeft verkondigt.    Mattheüs 25:43 Ik was een vreemdeling; en gij hebt Mij niet geherbergd.

De mensen die daadwerkelijk Christus volgen worden achterna gezeten door de extreemrechtsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hopper:

Je zou er beter aan doen om je te verdiepen in het geloof zoals Christus ons dat heeft verkondigt.    Mattheüs 25:43 Ik was een vreemdeling; en gij hebt Mij niet geherbergd.

De mensen die daadwerkelijk Christus volgen worden achterna gezeten door de extreemrechtsen.

Ik kies extreem boven christen te zijn en iedere jood en collaberende politici te exposen.

Zwaai niet met Christus naar mij om de landroof en genocide van joden te negeren die verantwoordelijk voor iedere wereldoorlog zijn en ons naar een derde leiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Open brief van Jesse Klaver:

"Kabinet, zwijg niet.

Een woning van een Syrisch gezin die voor de vierde keer wordt vernield. Voor de vierde keer…

Bewoners in Engelen die worden geïntimideerd, omdat ze zich uitspreken voor een menswaardige opvang.

Huizen met een poster van Vluchtelingenwerk die worden beklad met scheldwoorden.

Hoe haal je het in je kop om zoiets te doen? Het is te krankzinnig voor woorden wat we de afgelopen dagen hebben gezien. En bovenal gevaarlijk. Mensen die zich niet veilig voelen in hun eigen buurt. Die uit voorzorg maar posters van het raam halen omdat ze bang zijn.

En het staat helaas niet op zichzelf. Al maanden zien we een patroon van intimidatie, bedreigingen, vernielingen en geweld, soms zelfs extreemrechts geweld, rond de opvang van vluchtelingen. Telkens lijkt de grens verder op te schuiven. Telkens moeten we maar doen alsof dit normaal is. En telkens verzaakt dit kabinet op tijd of überhaupt te reageren.

Ook nu weer. De stilte van het kabinet is onbegrijpelijk. Geen moreel leiderschap. Geen veroordeling van dit soort intimidatie, brandstichting en geweld. Geen grens die wordt gesteld: politieke meningsverschillen mogen nooit ontaarden in het terroriseren van mensen of het intimideren van medeburgers. Niks.

Het kabinet slaapwandelt richting verdere escalatie. Want wie niet consequent normeert, wie geen grens stelt, laat de indruk ontstaan dat die grens er niet is. En dat is een gevaarlijke ontwikkeling, want geweld begint zelden uit het niets. Het krijgt ruimte als mensen het idee hebben dat intimidatie wordt gedoogd, en haat en ontmenselijking niet worden tegengesproken.

Natuurlijk mag je van mening verschillen over het asielbeleid. Maar daar gaat dit allang niet meer over. Dit gaat over een maatschappelijke sfeer waarin angstbeelden worden aangewakkerd, mensen steeds vaker als bedreiging worden neergezet en intimidatie en geweld daardoor gemakkelijker gelegitimeerd worden. En over de vraag of onze politici nog wel de moed hebben om daartegen op te staan. Of dat ze blijven zwijgen terwijl de norm steeds verder verschuift en de samenleving steeds verder verhardt.

Het kabinet en voorop de premier hebben de plicht een grens te trekken. Niet morgen. Niet nadat de volgende woning is beklad of de volgende brand is gesticht. Maar nu. Woorden doen ertoe. En zwijgen uiteindelijk ook."

-------------------------

Het is precies omgekeerd aan wat jij beweert, Fundamenteel.  Goedwillende mensen -Nederlands en Syrisch- worden belaagd door blanke criminelen.   En de Nederlandse politiek zwijgt...... 

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Fundamenteel:

ik ben 40+

Dus ge valt liever mij aan dan op te komen voor de verkrachte vrouwen door migranten waarmee de EU u omvolkt?

Ik ben net 40 geworden.. En wat bedoel je precies met "praat anders dan u?" Dat mensen die jij kent wel denken dat er omvolking is? Of is het een commentaar op mijn praten zelf?

Ik val liever mensen aan die generaliseren en kom vervolgens ook op voor vrouwen die verkracht zijn. Het is niet of of.. Maar een islamitische vrouw van 60 heeft niks te maken met het verkrachten van vrouwen. Zij is gevlucht omdat het Westen in die landen een puinhoop maakt en zich dan weer terugtrekt. zoals Afghanistan als "mooi" voorbeeld. Of Irak. En momenteel maakt men Iranezen af. Allemaal vanwege de olie.

Geen wonder dat mensen hier dan heen vluchten!

Toen WWII net afgelopen was en Europa kapot was vluchtten veel Hollanders naar Canada en Amerika. Toen men in Europa vervolgd werd vanwege de godsdienstoorlogen ging men naar het "beloofde" land Amerika.

Elders generaliseer je de Joden door ze allemaal de schuld te geven van wat er in de wereld gebeurt, en hier geef je immigranten generaal de schuld. Antidepressiva pilletjes willen nog weleens werken als je in zo'n "bui" bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hopper:

Het is precies omgekeerd aan wat jij beweert, Fundamenteel.  Goedwillende mensen -Nederlands en Syrisch- worden

Ok dan. Dan is het omgekeerd.

Ik zeg u dat iedereen naar zijn eigen land gedeporteerd moet worden: Get the fuck out of Europe. Daar de jood geen land heeft en ons als goy ziet is er maar 1 goede jood. Go fish.

3 minuten geleden zei najjreb86:

Ik ben net 40 geworden.. En wat bedoel je precies met "praat anders dan u?" Dat mensen die jij kent wel denken dat er omvolking is? Of is het een commentaar op mijn praten zelf?

Ik val liever mensen aan die generaliseren en kom vervolgens ook op voor vrouwen die verkracht zijn. Het is niet of of.. Maar een islamitische vrouw van 60 heeft niks te maken met het verkrachten van vrouwen. Zij is gevlucht omdat het Westen in die landen een puinhoop maakt en zich dan weer terugtrekt. zoals Afghanistan als "mooi" voorbeeld. Of Irak. En momenteel maakt men Iranezen af. Allemaal vanwege de olie.

Geen wonder dat mensen hier dan heen vluchten!

Toen WWII net afgelopen was en Europa kapot was vluchtten veel Hollanders naar Canada en Amerika. Toen men in Europa vervolgd werd vanwege de godsdienstoorlogen ging men naar het "beloofde" land Amerika.

Elders generaliseer je de Joden door ze allemaal de schuld te geven van wat er in de wereld gebeurt, en hier geef je immigranten generaal de schuld. Antidepressiva pilletjes willen nog weleens werken als je in zo'n "bui" bent.

Laten we het zo maken dat geen Semiet nog naar ons vlucht die zelf hun eigen kinderen willen offeren voor een psychose.

Er is maar 1 goede Semiet in Europa.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ok dan. Dan is het omgekeerd.

Ik zeg u dat iedereen naar zijn eigen land gedeporteerd moet worden: Get the fuck out of Europe. Daar de jood geen land heeft en ons als goy ziet is er maar 1 goede jood. Go fish.

Laten we het zo maken dat geen Semiet nog naar ons vlucht die zelf hun eigen kinderen willen offeren voor een psychose.

Er is maar 1 goede Semiet in Europa.

Er is ook 1 goede antidepressiva in Europa

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei najjreb86:

Er is ook 1 goede antidepressiva in Europa

De beste is de Semiet (jood en moslim) buiten kegelen zodat onze kinderen het land erven dat ze verdienen.

De moslim heeft veel landen te kiezen, de jood niet dus de jood vergassen is nog menselijk vergeleken met de rest dat ge een volk kunt aandoen dat ons als goy ziet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De beste is de Semiet (jood en moslim) buiten kegelen zodat onze kinderen het land erven dat ze verdienen.

De moslim heeft veel landen te kiezen, de jood niet dus de jood vergassen is nog menselijk vergeleken met de rest dat ge een volk kunt aandoen dat ons als goy ziet.

Man, je bent niet goed bij je paasei

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei najjreb86:

Man, je bent niet goed bij je paasei

Zeg je dat ook tegen joden die u als vee zien dat ze mogen slachten ?

We zijn allemaal niet goed bij ons paasei joden en moslims in onze landen te tolereren.

Nu we weten wat ze met ons van plan zijn, is de gaskamer nog genade.

2 minuten geleden zei Hopper:

Dat is mij duidelijk.

Daarom dat ik niet stem. Ik ben extremer dan alle partijen en Hitler gecombineerd.

Ik ben maar de optelsom van de jood en de moslim IN EIGEN LAND.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites