Fundamenteel 1.032 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Onze politici worden gechanteerd of zijn omgekocht ons te omvolken. Hoe anders verklaart ge een beleid dat vrouwen en dochters aanranden en verkrachten toelaat terwijl diezelfden en zonen vermoord worden en de media die feiten niet eens toont? Het is blanke genocide waarin iedere vorm van verzet gerechtvaardigd lijkt te zijn? 1 uur geleden bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 8 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 56 minuten geleden 48 minuten geleden zei Fundamenteel: Onze politici worden gechanteerd of zijn omgekocht ons te omvolken. Hoe anders verklaart ge een beleid dat vrouwen en dochters aanranden en verkrachten toelaat terwijl diezelfden en zonen vermoord worden en de media die feiten niet eens toont? Het is blanke genocide waarin iedere vorm van verzet gerechtvaardigd lijkt te zijn? Misschien niet alle complottheorieen geloven? Er is geen enkele sprake van omvolking. Er is sprake van slecht buitenland beleid (vooral in landen waar olie te vinden en te stelen is) en daardoor heb je oorlogen en mensen die hierheen vluchten. Vrouwen en dochters aanranden word nergens toegelaten. Het gebeurt, dat is waar. Maar vervolgens probeert men de dader te vinden en te berechten. Als ik jou was zou ik erg oppassen met welke videos je bekijkt en in welk bubbel je zit qua youtube kanalen kijken. Elders ben je al antisemiet, en hier lijk je op een extreem rechts figuur. Voor je het weet denk je echt zo en ben je niet meer te helpen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 40 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 40 minuten geleden 15 minuten geleden zei najjreb86: Misschien niet alle complottheorieen geloven? Er is geen enkele sprake van omvolking. Er is sprake van slecht buitenland beleid (vooral in landen waar olie te vinden en te stelen is) en daardoor heb je oorlogen en mensen die hierheen vluchten. Vrouwen en dochters aanranden word nergens toegelaten. Het gebeurt, dat is waar. Maar vervolgens probeert men de dader te vinden en te berechten. Als ik jou was zou ik erg oppassen met welke videos je bekijkt en in welk bubbel je zit qua youtube kanalen kijken. Elders ben je al antisemiet, en hier lijk je op een extreem rechts figuur. Voor je het weet denk je echt zo en ben je niet meer te helpen. Wees eens heel eerlijk door logisch verstand toe te passen: Welke landen worden een minderheid dmv migratie? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 8 Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 31 minuten geleden 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Wees eens heel eerlijk door logisch verstand toe te passen: Welke landen worden een minderheid dmv migratie? Sowieso worden landen geen minderheid.. Dat is al dikke nederlandstalige onzin. En in Nederland bijvoorbeeld vormen moslims nog steeds een enorme minderheid, hoe graag rechts je ook wil waarschuwen voor islamisering van de samenleving. Voortuin zei het al, en daarna Wilders, die al jaren (20 jaar geloof ik) dezelfde kool aan het stoven is. En maar geld verdienen met klinkklare onzin.. Plato waarschuwde ons er al voor dat democratie zulke mensen zou aantrekken. Populisten. Man, ga lekker naar buiten in plaats van in de negatieve insteek van YT hangen.. Want ik denk dat je hier al je onzin vandana hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 20 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 20 minuten geleden 9 minuten geleden zei najjreb86: Sowieso worden landen geen minderheid.. Dat is al dikke nederlandstalige onzin. En in Nederland bijvoorbeeld vormen moslims nog steeds een enorme minderheid, hoe graag rechts je ook wil waarschuwen voor islamisering van de samenleving. Voortuin zei het al, en daarna Wilders, die al jaren (20 jaar geloof ik) dezelfde kool aan het stoven is. En maar geld verdienen met klinkklare onzin.. Plato waarschuwde ons er al voor dat democratie zulke mensen zou aantrekken. Populisten. Man, ga lekker naar buiten in plaats van in de negatieve insteek van YT hangen.. Want ik denk dat je hier al je onzin vandana hebt. Hoe oud bent u? Want iedereen van mijn leeftijd praat anders dan u. ik ben 40+ 12 minuten geleden zei najjreb86: Sowieso worden landen geen minderheid.. Dat is al dikke nederlandstalige onzin. En in Nederland bijvoorbeeld vormen moslims nog steeds een enorme minderheid, hoe graag rechts je ook wil waarschuwen voor islamisering van de samenleving. Voortuin zei het al, en daarna Wilders, die al jaren (20 jaar geloof ik) dezelfde kool aan het stoven is. En maar geld verdienen met klinkklare onzin.. Plato waarschuwde ons er al voor dat democratie zulke mensen zou aantrekken. Populisten. Man, ga lekker naar buiten in plaats van in de negatieve insteek van YT hangen.. Want ik denk dat je hier al je onzin vandana hebt. Dus ge valt liever mij aan dan op te komen voor de verkrachte vrouwen door migranten waarmee de EU u omvolkt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 6 minuten geleden 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Hoe oud bent u? Want iedereen van mijn leeftijd praat anders dan u. BerJan is van '86 , dus hij is 40 of binnenkort 40. Voorts ben ik zelf 40+ en ik praat niet zoals u. Hier in een Nederlands dorpje waar nog nooit iemand van gehoord had is een ware burgeroorlog gaande tussen extreemrechtsen en mensen met een warm hart voor vluchtelingen. https://nos.nl/artikel/2624867-gedumpte-auto-engelen-is-van-inwoners-die-poster-vluchtelingenwerk-voor-raam-hadden Citaat De eigenaren van de auto, die anoniem willen blijven, voelen zich geïntimideerd door de bekladdingen in hun dorp. Ze willen daarom niet te veel uitweiden over het incident met hun auto. De bewoners hadden de poster na de bekladdingen weggehaald. Niet vluchtelingen zijn het probleem, de extreemrechtsen die protesteren tegen AZC zijn het probleem. Als fatsoenlijk mens word je de mond gesnoerd door dat tuig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 3 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 minuten geleden 1 minuut geleden zei Hopper: BerJan is van '86 , dus hij is 40 of binnenkort 40. Voorts ben ik zelf 40+ en ik praat niet zoals u. Hier in een Nederlands dorpje waar nog nooit iemand van gehoord had is een ware burgeroorlog gaande tussen extreemrechtsen en mensen met een warm hart voor vluchtelingen. https://nos.nl/artikel/2624867-gedumpte-auto-engelen-is-van-inwoners-die-poster-vluchtelingenwerk-voor-raam-hadden Niet vluchtelingen zijn het probleem, de extreemrechtsen die protesteren tegen AZC zijn het probleem. Als fatsoenlijk mens word je de mond gesnoerd door dat tuig. ok dan. Ik snap ook niet waarom je over een burgeroorlog begint? Gewoon jood en moslim deporteren is voldoende. En indien niemand ze wilt is ze vergassen de laatste optie he? WHITE POWER!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Share Geplaatst 1 minuut geleden Zojuist zei Fundamenteel: ok dan. Ik snap ook niet waarom je over een burgeroorlog begint? Gewoon jood en moslim deporteren is voldoende. En indien niemand ze wilt is ze vergassen de laatste optie he? WHITE POWER!!! Het is een burgeroorlog van extreemrechts tegen fatsoenlijke mensen. Blanken hebben meer te duchten van andere blanken dan van moslims. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten