Sarsaparilla 0 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 56 minuten geleden (bewerkt) Ik heb zelf inmiddels meerdere keren ISDE subsidie aanvragen gedaan, waaronder ook voor isolatie, en kan zeggen dat je inderdaad goed moet opletten op alle voorwaarden. Belangrijk is dat je eerst controleert of jouw isolatiemaatregel voldoet aan de eisen en of je alle benodigde documenten bij de hand hebt, zoals een factuur met de 12 verplichte elementen en het KA-nummer van het materiaal. Bij mij liep het via RVO en het proces duurde gemiddeld zo’n 5 tot 6 weken. Tijdens het aanvragen van de subsidie aanvragen is het essentieel om alles correct en volledig aan te leveren, want een kleine fout kan de afhandeling fors vertragen. Wat ik zelf handig vond was om vooraf al alle voorwaarden te checken en documenten systematisch te verzamelen. Dit scheelde veel gedoe en ik had ook beter zicht op mijn kansen. Dus mijn advies is zeker: neem de tijd om alle controlepunten na te lopen en laat je goed informeren tijdens het traject. 56 minuten geleden bewerkt door Sarsaparilla Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 21 minuten geleden Het is mij gebleken dat hulp van de uitvoerder van de isolatie van belang is. Die lui weten van de hoed en de rand. Ze leverden foto's e.d. aan met de juiste uitgangsposities. Verder is de aanvraag niet eenvoudig. Als je webbrowser niet up to date is heb je een probleem. En meer van dat soort dingen. De gemeente gaf ook nog een subsidie , maar die liep ik mis. Ik had geen onderzoek gedaan naar vleermuizen in de spouw. Wie graag kennis heeft van kastjes en muren en andere ambtenarij, die moet subsidie aanvragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten