Fundamenteel 1.030 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden ... door enkel aanvallen op joden als antisemitisme te kaderen? Waarom doen ze dit? Zodat hun aanvallen op Semitische christenen en moslims in de statistiek verloren gaan? Wat zou maskeren dat ze de grootste antisemiet in ALLE tijdperken zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 29 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 29 minuten geleden tuck tack... Alleen is er nu geen uitzondering meer. Alle joden zijn door hun religie potentieel dader... Ge had opzij moeten stappen in mijn eigen land bitch ass. Ik hoop dat de wereld u snel ziet zoals ge uzelf liet zien in onze thuissteden. Freaking nazi die ge zijt, ALLEMAAL Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.030 Geplaatst 11 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 minuten geleden Misschien zie ik het anders na 10 miljoen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten