Figulus 150 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Najrebii: Mooi liedje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 52 minuten geleden zei Figulus: Ja, die heb ik nou onderhand wel gezien... Heb je nog andere leuke dingen? Ik weet niet wat het is, maar ik vind de Arabische stemmen in songs veel mooier dan Hebreeuwse stemmen. Dat is zo schreeuwerig/hard. Die Arabische stemmen zijn zangerig. Beetje zoals NL vs Vlaams denk ik. Vlaams is ook veel mooier dan het harde Nederlands. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 3 minuten geleden zei Najrebii: Heb je nog andere leuke dingen? 14 minuten geleden zei Najrebii: Ik weet niet wat het is, maar ik vind de Arabische stemmen in songs veel mooier dan Hebreeuwse stemmen. Dat is zo schreeuwerig/hard. Die Arabische stemmen zijn zangerig. Beetje zoals NL vs Vlaams denk ik. Vlaams is ook veel mooier dan het harde Nederlands. Ik weet wel wat het is, er komt namelijk geen mens bij aan te pas! Geheel door A.I. gegenereerde songs zonder stemmen, dat is pas apart. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 2-10-2025 om 17:27 zei Najrebii: Ik heb de entering van die vloot gezien, en die "soldaten" leken wel Nazi's.. Befehl ist Befehl, understurmfuhrer! Zou een Nederlandse premier zeggen tegen Nederlandse soldaten dat ze op internationale wateren een schip moesten enteren dan zou men wel drie keer nadenken. Enkel piraten zou men enteren, geen onbewapende schepen. Lelijke liegende trollen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten