Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 478
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet in welk universum jij leeft, maar in de mijne staat het de Palestijnen momenteel niet vrij om te vluchten. Ik heb maps gezien door de IDF zelf uitgegeven waar ze de Palestijnen naartoe ge

Wat betekent genocide dan voor u? Mensen naar 1 locatie forceren, elektriciteit, water en voedsel afsnijden? Vrouw, kind en man afknallen zonder wapens in de hand? De hele regio platbombarderen? 

Het begrip genocide is niet zomaar een label voor gruwelijk oorlogsgeweld of disproportioneel optreden. Het is een juridisch begrip met een duidelijke definitie: de intentie om een volk, geheel of ged

52 minuten geleden zei Figulus:

Ja, die heb ik nou onderhand wel gezien...

Heb je nog andere leuke dingen?

Ik weet niet wat het is, maar ik vind de Arabische stemmen in songs veel mooier dan Hebreeuwse stemmen. Dat is zo schreeuwerig/hard. Die Arabische stemmen zijn zangerig.

Beetje zoals NL vs Vlaams denk ik. Vlaams is ook veel mooier dan het harde Nederlands.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Najrebii:

Heb je nog andere leuke dingen?

14 minuten geleden zei Najrebii:

Ik weet niet wat het is, maar ik vind de Arabische stemmen in songs veel mooier dan Hebreeuwse stemmen. Dat is zo schreeuwerig/hard. Die Arabische stemmen zijn zangerig.

Beetje zoals NL vs Vlaams denk ik. Vlaams is ook veel mooier dan het harde Nederlands.

Ik weet wel wat het is, er komt namelijk geen mens bij aan te pas! Geheel door A.I. gegenereerde songs zonder stemmen, dat is pas apart.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2025 om 17:27 zei Najrebii:

Ik heb de entering van die vloot gezien, en die "soldaten" leken wel Nazi's.. Befehl ist Befehl, understurmfuhrer!

Zou een Nederlandse premier zeggen tegen Nederlandse soldaten dat ze op internationale wateren een schip moesten enteren dan zou men wel drie keer nadenken. Enkel piraten zou men enteren, geen onbewapende schepen.

Lelijke liegende trollen...

Link naar bericht
Deel via andere websites