Figulus 148 Geplaatst gisteren om 08:23 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:23 1 uur geleden zei Fundamenteel: Ik laat mij evenmin door u intimideren. Jij stuurt deze discussie niet, je herleidt ze tot uw kleuterniveau. En ik wil helemaal geen verantwoording van iemand als u. Dus doe geen moeite. Opmerkelijk dat jij degene bent die de kleuterschool herhaaldelijk aanhaalt, en dan mij verwijt dat ik het gesprek naar dat niveau breng. Ik stelde een eenvoudige inhoudelijke vraag, nog steeds zonder antwoord... Je weigert een definitie te geven, ontwijkt inhoud en reageert vooral met projectie. Dan is dit geen discussie, maar een stoelendans rond je eigen onzekerheid. Succes ermee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Met je nooit meer oorlog. Dergelijk gedrag is vragen om oorlog, en wat mij betreft volgt er executie ter plekke. Opdonderen met dat soort vluchtelingen. Stelletje neppers en veinzers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.022 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 18 uur geleden zei Figulus: Opmerkelijk dat jij degene bent die de kleuterschool herhaaldelijk aanhaalt, en dan mij verwijt dat ik het gesprek naar dat niveau breng. Ik stelde een eenvoudige inhoudelijke vraag, nog steeds zonder antwoord... Je weigert een definitie te geven, ontwijkt inhoud en reageert vooral met projectie. Dan is dit geen discussie, maar een stoelendans rond je eigen onzekerheid. Succes ermee. Lol uw niveau is dat van een kleuter. Als je dat als projectie wilt zien, heb ik daar vrede mee. Maar zal niets helpen aan uw belachelijk psychotisch gedrag in deze discussie. 10 uur geleden zei Figulus: Met je nooit meer oorlog. Dergelijk gedrag is vragen om oorlog, en wat mij betreft volgt er executie ter plekke. Opdonderen met dat soort vluchtelingen. Stelletje neppers en veinzers. We vangen reeds Palestijnen op. Hoe komen die hier? Door oorlog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Fundamenteel: We vangen reeds Palestijnen op. Hoe komen die hier? Door oorlog. Een oorlog die ze zelf beginnen en hier willen continueren. Blijkbaar heeft hun gejank zoden aan de dijk gezet bij u. 2 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Fundamenteel: Lol uw niveau is dat van een kleuter. Als je dat als projectie wilt zien, heb ik daar vrede mee. Maar zal niets helpen aan uw belachelijk psychotisch gedrag in deze discussie. Als je meent wat je zegt, neem ik aan dat je ook weet wat je bedoelt. Het valt op dat je geen enkele definitie aandurft, maar wel met grote termen strooit. Wat versta je zelf onder psychotisch gedrag? Gaat het je lukken om daar wel een definitie van te geven? 1 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.022 Geplaatst 35 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 35 minuten geleden 1 uur geleden zei Figulus: Als je meent wat je zegt, neem ik aan dat je ook weet wat je bedoelt. Het valt op dat je geen enkele definitie aandurft, maar wel met grote termen strooit. Wat versta je zelf onder psychotisch gedrag? Gaat het je lukken om daar wel een definitie van te geven? Ge zijt een lopend testament van psychotisch gedrag die zijn verbale agressie enkel fysiek kan compenseren door van een schoothond te doen alsof iemand er schrik van zou moeten hebben. Maar ik vind het wel lol hoor. Grappig soms. 1 uur geleden zei Figulus: Een oorlog die ze zelf beginnen en hier willen continueren. Blijkbaar heeft hun gejank zoden aan de dijk gezet bij u. Ja het is als Vikingen die duizend jaar later Nederland komen claimen en uw verzet dan als een daad van terrorisme zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten