Figulus 148 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei Fundamenteel: Ik laat mij evenmin door u intimideren. Jij stuurt deze discussie niet, je herleidt ze tot uw kleuterniveau. En ik wil helemaal geen verantwoording van iemand als u. Dus doe geen moeite. Opmerkelijk dat jij degene bent die de kleuterschool herhaaldelijk aanhaalt, en dan mij verwijt dat ik het gesprek naar dat niveau breng. Ik stelde een eenvoudige inhoudelijke vraag, nog steeds zonder antwoord... Je weigert een definitie te geven, ontwijkt inhoud en reageert vooral met projectie. Dan is dit geen discussie, maar een stoelendans rond je eigen onzekerheid. Succes ermee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Met je nooit meer oorlog. Dergelijk gedrag is vragen om oorlog, en wat mij betreft volgt er executie ter plekke. Opdonderen met dat soort vluchtelingen. Stelletje neppers en veinzers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten