Figulus 148 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Dus val maar dood wat mij betreft. Met je geauwehoer over dit en dat. Stomme kankelijer, dood en gA DOOD AAN DE KANKER. mET JE GROTE BEK OMTRENT PALESTINA. onweer, god VEBIEDE HET! maar N IET EERDER DAN WANNEEER JIJ JE GROTE BEK HOUDT. 17 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 148 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Je hebt geen idee hoe zo'n tweestrijd zich afspeelt. Daar wordt een grote, onterechte bek opengetrokken, en ik moet de mijne houden... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.022 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 20 uur geleden zei Figulus: Natuurlijk verontwaardigen dode Palestijnse kinderen mij. Net als dode Israëlische kinderen. Net als elk kind dat sterft door geweld, ongeacht afkomst of religie. Maar ik zie een groot verschil tussen onbedoelde slachtoffers van oorlog en het opzettelijk neersteken of vermoorden van kinderen in naam van een ideologie. Het ene is tragisch en vaak het gevolg van complexe omstandigheden, het andere is puur kwaad en doelbewust. Ik verlies mijn morele kompas niet door dat onderscheid te maken. Het verschil zit niet alleen in het aantal slachtoffers, maar in de intentie. Wanneer Israël een terrorist bombardeert en daar helaas burgers, en dus mogelijk ook baby's, bij sterven, is dat tragisch. Maar dat is iets anders dan een individu dat bewust op kinderen insteekt of met voorbedachte rade een bus opblaast op een markt. Beide zijn gruwelijk, maar moreel niet identiek. Dus nu ga je ontkennen dat Israël opzettelijk kindermoord pleegde door middel van uithongering en uitdroging? Nog maar te zwijgen van medicijnen die niet meer binnengeraakten. Je bent niet consequent in uw moreel gedrag. Alsof een hele regio ethnisch zuiveren niet expres kinderen doden is? 14 uur geleden zei Figulus: Dus val maar dood wat mij betreft. Met je geauwehoer over dit en dat. Stomme kankelijer, dood en gA DOOD AAN DE KANKER. mET JE GROTE BEK OMTRENT PALESTINA. onweer, god VEBIEDE HET! maar N IET EERDER DAN WANNEEER JIJ JE GROTE BEK HOUDT. Is dat uw morele kompas in actie? 18 uur geleden zei Figulus: Als je denkt dat je in je recht staat om geweld te gebruiken, richt je dan op degenen met wie je strijd hebt, niet op willekeurige burgers, en zéker niet op kinderen. Wie onschuldigen aanvalt, verliest elke morele claim. Dus deze meneer houdt zijn mesje scherp, klaar om in te grijpen als iemand een kind probeert te vermoorden, omdat hij erop vertrouwt dat niemand anders dat doet. Ik denk eerder dat jij gewoon een excuus zoekt om uw agressie als moreel gedrag te maskeren. 9 uur geleden zei Figulus: Je hebt geen idee hoe zo'n tweestrijd zich afspeelt. Daar wordt een grote, onterechte bek opengetrokken, en ik moet de mijne houden... De hele wereld heeft intussen een idee. Als ge een heel land inneemt en naar 2 regio's verhuist om dan die regio kapot te bombarderen, mag je dat als genocide kaderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.022 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Of neem de aankomende oorlogen, wanneer Taiwan veroverd gebied van China wordt bijvoorbeeld. Is er een strategie, anders dan oorlog, die ons op deze situatie voorbereidde? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten