Monachos 529 Geplaatst gisteren om 17:26 Rapport Share Geplaatst gisteren om 17:26 (bewerkt) Angst om hun macht te verliezen. Het zijn eigenlijk hele bange jongetjes. Helaas met heel veel macht. Omdat ze nog bangere jongetjes meetrekken in hun angst. Trump: bang jongetje Poetin: bang jongetje Erdogan: bang jongetje Kim Jong-un: bang jongetje Loekasjenko: bang jongetje Etc. Het maakt niet uit dat ze uiterlijk gezien volwassen mannen lijken; het zijn en blijven bange jongetjes. Speciaal voor de spambots: Страх потерять свою власть. На самом деле они очень напуганные маленькие мальчики. К сожалению, с большой мощностью. Потому что они втягивают в свой страх еще больше напуганных мальчиков. Трамп: испуганный маленький мальчик Путин: испуганный мальчик Эрдоган: испуганный мальчик Ким Чен Ын: испуганный маленький мальчик Лукашенко: испуганный мальчик И т. д. Неважно, что внешне они выглядят как взрослые мужчины; Они были и останутся испуганными маленькими мальчиками. ========================= А теперь иди и иди на хуй. ========================= Mijn punt: de tegenpool van liefde is niet haat maar angst. gisteren om 17:34 bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Je vergeet nog iemand.. Netanyahu: satan in vermomming Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 529 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 18 uur geleden zei Paulus888: Je vergeet nog iemand.. Netanyahu: satan in vermomming Niet om zijn beslissingen goed te praten maar Netanyahu reageert vanuit een vergeldingsdrang. Dat is m.i. iets anders dan die geldingsdrang die Trump, Poetin en eerder genoemde klootzakken hebben. Trump, Poetin en dergelijke narcisten zijn voornamelijk met hun eigen ego bezig, Netanyahu is een jood die wraak wil. Zo zie ik het maar ik ben ook maar een nobody in dit verhaal. 4 uur geleden bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 823 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Liefde heeft geen tegenpool, liefde is de afwezigheid van angst. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 72 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Monachos: Niet om zijn beslissingen goed te praten maar Netanyahu reageert vanuit een vergeldingsdrang. Dat is m.i. iets anders dan die geldingsdrang die Trump, Poetin en eerder genoemde klootzakken hebben. Trump, Poetin en dergelijke narcisten zijn voornamelijk met hun eigen ego bezig, Netanyahu is een jood die wraak wil. Zo zie ik het maar ik ben ook maar een nobody in dit verhaal. dan denk je blijkbaar dat 7 oktober in een vacuum is gebeurd? Want Satanyahu heeft in 2001 al voorspeld wat hij nu aan het doen is. www.youtube.com/shorts/M3XUzYe5E8c Als er een een geldingsdrang heeft dan die Satanyahu wel. Heb je zijn biografie (niet auto maar geschreven door een ander) weleens gelezen? Dan man is een narcist met messiascomplexen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 136 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Op 4-4-2025 om 19:26 zei Monachos: Mijn punt: de tegenpool van liefde is niet haat maar angst. Angst om iemand te verliezen kan juist voortkomen uit liefde. Dan is angst is niet de tegenpool, maar eerder een reflectie van liefde in een kwetsbare context. Ik vind de tegenpool "haat" meer zin maken. De afwezigheid van liefde geeft verharde kille haat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten