davidvd 0 Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Hi ik ben David, ik ga sinds kort naar de kerk. Ik geniet altijd van de diensten maar ik heb regelmatig tijdens het zingen van worship liederen dat ik opeens extreem duizelig en moe wordt, alles wordt zwart voor mijn ogen en het lukt niet meer om te staan, het voelt eigenlijk als of ik ga flauwvallen. Dit gebeurt eigenlijk alleen tijdens het staand zingen van liederen. Heeft iemand ideeën waardoor dit kan komen? Citeren Link naar bericht
Dat beloof ik 1.001 Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 2 uur geleden zei davidvd: Hi ik ben David, ik ga sinds kort naar de kerk. Ik geniet altijd van de diensten maar ik heb regelmatig tijdens het zingen van worship liederen dat ik opeens extreem duizelig en moe wordt, alles wordt zwart voor mijn ogen en het lukt niet meer om te staan, het voelt eigenlijk als of ik ga flauwvallen. Dit gebeurt eigenlijk alleen tijdens het staand zingen van liederen. Heeft iemand ideeën waardoor dit kan komen? Het gebeurt vaker dat mensen bij evenementen flauw vallen. Dat kan allerlei oorzaken hebben. Vermoeidheid, bloeddruk, te weinig drinken, ijzertekort, massahysterie, te veel energy drank. Het kan van alles zijn. Lekker blijven zitten. Citeren Link naar bericht
Petra. 717 Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Mij lijkt de logische conclusie dat dingen waar je flauw van valt niet gezond voor je zijn. De oplossing is in dit geval simpel : niet meer doen. Citeren Link naar bericht
Robert Frans 1.660 Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Inderdaad, blijf dan gewoon zitten, of ga meteen zitten als je merkt dat je je niet prettig meer voelt. Ga dan alleen staan als de orde van dienst dat expliciet vraagt, hoewel ook dan het geen groot probleem hoeft te zijn als je dat niet lukt. Zorg ervoor dat je goed en gezond gegeten en gedronken hebt en voldoende uitgerust bent voordat je gaat, zodat je al fitter de kerk binnenloopt. Je kunt ook een fles water of sportdrank meenemen, om jezelf tijdens de viering nog extra te kunnen hydrateren. Uit je gebruik van de de term worship begrijp ik dat je kerk meer modern evangelisch is. De dienst heeft dan vaak een vaste opbouw: worship, gebed en Schriftlezing, preek. Als dat in jouw kerk ook zo is, dan kun je eventueel wat later komen, zodat je alleen een deel van de worship mist. Ga dan na hoe lang de worship gemiddeld duurt (vaak ongeveer een half uur), zodat je niet te laat komt voor de andere rubrieken. Zorg bij het binnenkomen er dan wel voor dat je de al aanwezigen niet stoort. Citeren Link naar bericht
Aanbevolen berichten