Spring naar bijdragen

Sadiq Khan WEIGERT Onderzoek te Doen naar Grooming Bendes

Aanbevolen berichten

Nog zo een liegende en bedriegende moslim. Dezen zouden ter plekke geëxecuteerd moeten worden. De grooming gangs in Londen ontkennen is een misdrijf en ronduit crimineel te noemen. Het negeren of bagatelliseren van zulke zaken kan de slachtoffers ontkennen en hen verder kwetsen. Dreknekken en leugenaars zijn het.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Figulus:

Dezen zouden ter plekke geëxecuteerd moeten worden.

Ben het met je eens dat het “dreknekken” zijn,  maar ik vind dat ze wel gewoon netjes volgens het geldende recht moeten worden berecht.  Een eerlijk proces en dan een paar jaar opsluiten.  En in het geval van een dubbel paspoort, uitzetten. Naar Pakistan in dit geval.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Figulus:

Nog zo een liegende en bedriegende moslim. Dezen zouden ter plekke geëxecuteerd moeten worden. De grooming gangs in Londen ontkennen is een misdrijf en ronduit crimineel te noemen. Het negeren of bagatelliseren van zulke zaken kan de slachtoffers ontkennen en hen verder kwetsen. Dreknekken en leugenaars zijn het.

je moet je pilletjes eens nemen. En dan terugkijken op jouw reacties hier... Je schaamt je dan de oren van de kop.

Als je schaamte kent overigens, wat ik betwijfel bij narcisten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Paulus888:

je moet je pilletjes eens nemen. En dan terugkijken op jouw reacties hier... Je schaamt je dan de oren van de kop.

Als je schaamte kent overigens, wat ik betwijfel bij narcisten.

Jij bent werkelijk de grootste trol die er hier rondloopt. Je maakt expres ophef over een op zichzelf heel terechte emotionele reactie van Figulus en je negeert straal de kinderverkrachting die door de burgemeester van Londen genegeerd wordt.  Hij begaat een zeer ernstig strafbaar feit. Maar het gaat jou er uitsluitend en alleen om hoe diep je een christen, in dit geval Figulus, kunt raken en schofferen.  Walgelijke vent ben je. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Flawless victory:

Jij bent werkelijk de grootste trol die er hier rondloopt. Je maakt expres ophef over een op zichzelf heel terechte emotionele reactie van Figulus en je negeert straal de kinderverkrachting die door de burgemeester van Londen genegeerd wordt.  Hij begaat een zeer ernstig strafbaar feit. Maar het gaat jou er uitsluitend en alleen om hoe diep je een christen, in dit geval Figulus, kunt raken en schofferen.  Walgelijke vent ben je. 

ik had het over 

Op 17-1-2025 om 14:56 zei Figulus:

Nog zo een liegende en bedriegende moslim. Dezen zouden ter plekke geëxecuteerd moeten worden.

Als mensen dit over christenen zouden zeggen dan zou je boos en verdrietig worden.. Maar nu het om moslims gaat doe je alsof je je zorgen maakt om een heel terechte emotionele reactie van Figulus..

Beweren dat mensen ter plekke geexecuteerd moeten worden heeft niks met emotie te maken. 

De enige reden waarom jij voor Figurus opkomt is omdat hij een christen is. Echt, doe eens wat subtieler. Nu kijken mensen er zo doorheen 🤣

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

ik had het over 

Als mensen dit over christenen zouden zeggen dan zou je boos en verdrietig worden..

Lees de titel van de topic, kijk over welk soort leugens het gaat.   Je bent enkel aan het trollen en doet net of je contextblind bent.  

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Flawless victory:

Lees de titel van de topic, kijk over welk soort leugens het gaat.   Je bent enkel aan het trollen en doet net of je contextblind bent.  

De man heeft het over "weer een moslim" en "dezen zouden ter plekke geexecuteerd moeten worden"... Geen enkele context praat goed als je het hebt over executies.

Tevens heb ik discussies met die man gevolgt en hij praat zo over alle moslims en is gewelddadig van taal. Als ik hem was en ik zou berichten teruglezen dan zou ik me kapot schamen. 

Maar of schaamte bij Figulus opkomt, dat weet ik niet. Vooralsnog is het een mannetje met een karakter dat neigt naar narcisme. Maar goed, ik ben geen psycholoog.

Even serieus flappie, als Figulus dit over liegende christenen had, zou je dan ook zo "context gevoelig" zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites