Strijder van het licht 0 Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober Beste mensen, Op een bruiloft veranderde ik water in wijn, topfeest daarna. Blinden genas ik door wat modder op hun ogen te smeren, en een verlamde man stuurde ik gewoon weer lopend naar huis. Makkelijk. Bij een grote groep mensen met alleen vijf broden en twee vissen, gaf ik iedereen te eten. En er bleef nog over ook. Lazarus, die al vier dagen dood was, riep ik gewoon uit het graf. En ja hoor, hij kwam weer naar buiten. Ook liep ik op water en kalmeerde een storm met één woord. Je zou denken dat iedereen nu wel geloofde, maar nee, sommige mensen bleven twijfelen. Zelfs toen ik drie dagen na mijn dood weer opstond. Maar goed, ik heb alles laten zien. Als ze dan nog niet geloven, aan mij heeft het niet gelegen. Groet, Jezus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Breuk 377 Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober 9 minuten geleden zei Strijder van het licht: Beste mensen, Op een bruiloft veranderde ik water in wijn, topfeest daarna. Blinden genas ik door wat modder op hun ogen te smeren, en een verlamde man stuurde ik gewoon weer lopend naar huis. Makkelijk. Bij een grote groep mensen met alleen vijf broden en twee vissen, gaf ik iedereen te eten. En er bleef nog over ook. Lazarus, die al vier dagen dood was, riep ik gewoon uit het graf. En ja hoor, hij kwam weer naar buiten. Ook liep ik op water en kalmeerde een storm met één woord. Je zou denken dat iedereen nu wel geloofde, maar nee, sommige mensen bleven twijfelen. Zelfs toen ik drie dagen na mijn dood weer opstond. Maar goed, ik heb alles laten zien. Als ze dan nog niet geloven, aan mij heeft het niet gelegen. Groet, Jezus Beste Jezus, zelfs je eigen leerlingen twijfelden. En kun je wellicht ook even vertellen hoe we die bijbelverhalen moeten lezen. Vandaag loopt niemand meer over water en gaan blinden niet zien. Ook de 5 broden (als mensen al zoveel hebben) voeden maar een paar mensen. Ik vraag me ook af of jij de echte Jezus bent. De echte Jezus heet n.l. anders en kent geen Nederlands. Hij wordt uitgebeeld als een bebloed lam en jij noemt jezelf strijder. Ben jij niet een enorme bedrieger. Wellicht de slang uit de hof van Eden. Sluw, listig, jullie zullen vast niet sterven… Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 11 oktober Rapport Share Geplaatst 11 oktober 57 minuten geleden zei Strijder van het licht: Beste mensen, Op een bruiloft veranderde ik water in wijn, topfeest daarna. Blinden genas ik door wat modder op hun ogen te smeren, en een verlamde man stuurde ik gewoon weer lopend naar huis. Makkelijk. Bij een grote groep mensen met alleen vijf broden en twee vissen, gaf ik iedereen te eten. En er bleef nog over ook. Lazarus, die al vier dagen dood was, riep ik gewoon uit het graf. En ja hoor, hij kwam weer naar buiten. Ook liep ik op water en kalmeerde een storm met één woord. Je zou denken dat iedereen nu wel geloofde, maar nee, sommige mensen bleven twijfelen. Zelfs toen ik drie dagen na mijn dood weer opstond. Maar goed, ik heb alles laten zien. Als ze dan nog niet geloven, aan mij heeft het niet gelegen. Groet, Jezus Ja dat was een leuk feest, die bruiloft. Vooral toen je een striptease ging doen door al die wijn. Ik weet nog goed dat mensen zeiden 'nou kom op Jezus, zo kan 'ie wel weer', voordat je je helemaal had uitgekleed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 13 oktober Rapport Share Geplaatst 13 oktober Als Hij waarheidsgetrouw is, dan is het resultaat dat de meeste net niet zouden geloven. Hij leert zeer gedetailleerd wat de gevolgen zijn van Hem te volgen. De wereld is veroordeeld he Strijder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten