Monachos 507 Geplaatst 15 september Rapport Share Geplaatst 15 september Legendarische stem van Darth Vader en Mufasa (Lion King) overleden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 15 september Rapport Share Geplaatst 15 september 2 uur geleden zei Monachos: Legendarische stem van Darth Vader en Mufasa (Lion King) overleden. Hij leeft! In onze herinnering. Je bent pas dood als niemand meer aan je terug denkt. Monachos en Bootje88 reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bootje88 0 Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Was hij christen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september 28 minuten geleden zei Bootje88: Was hij christen? Ach, dat ligt er waarschijnlijk aan, aan wie je het vraagt. De meeste mensen die zichzelf christ noemen, worden door andere christenen weer heidenen genoemd. Wat doet het er nog toe hij is immers overleden ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september 2 uur geleden zei Bootje88: Was hij christen? Geef eerst maar eens een definitie van 'christen'. Er zijn genoeg christenen die ik liever niet ontmoet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september (bewerkt) 57 minuten geleden zei Hopper: Geef eerst maar eens een definitie van 'christen'. Er zijn genoeg christenen die ik liever niet ontmoet. Dat bedoel ik dus . Dat jii een hoop christen liever niet ontmoet, ligt niet aan de definitie van christen. Het is op zich simpel. Een christen is iemand die gelooft in Jezus. Daarbinnen zijn ontelbare variaties mogelijk die elkaar zeker niet allemaal goed gezind zijn. Voor de beoordeling of iemand christen is, is de mening van @Hopper van geen enkel belang. Als iemand zelf vindt dat hij het is, dan is hij het. 16 september bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september 43 minuten geleden zei Dat beloof ik: Dat bedoel ik dus . Dat jii een hoop christen liever niet ontmoet, ligt niet aan de definitie van christen. Het is op zich simpel. Een christen is iemand die gelooft in Jezus. Daarbinnen zijn ontelbare variaties mogelijk die elkaar zeker niet allemaal goed gezind zijn. Voor de beoordeling of iemand christen is, is de mening van @Hopper van geen enkel belang. Als iemand zelf vindt dat hij het is, dan is hij het. Daarom zal ik mijzelf ook nooit 'christen' noemen. Het is een term welke inhoudsloos is. Een containerbegrip. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 16 september Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 5 uur geleden zei Bootje88: Was hij christen? Dat is een irrelevante vraag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 22 september Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten