micha2010 0 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Hoi hoi allemaal, Ik ben nu 13 jaar en ik wil heel graag de film van in de ban van de ring willen zien, maar ik weet niet precies of dat in de christelijke normen en waarden valt, wat vinden jullie daarvan? Gr. Micha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Geen enkel probleem. Het is een prachtig, episch fantasy-verhaal over het goede tegen het kwade en je kunt er zelfs volop christelijke symboliek in zien. Met name de verleidelijke macht en invloed van het kwaad wordt er prachtig uitgediept, net als de kracht van bescheidenheid, vriendschap, loyaliteit en dapperheid om daar tegenin te vechten. Ik kan het je alleen maar van harte aanraden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paul1982 7 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Niet doen! Dan zal je namelijk branden in de hel als je dat doet. Staat in de Bijbel: Efeziers 3:16.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 23 minuten geleden zei micha2010: Hoi hoi allemaal, Ik ben nu 13 jaar en ik wil heel graag de film van in de ban van de ring willen zien, maar ik weet niet precies of dat in de christelijke normen en waarden valt, wat vinden jullie daarvan? Gr. Micha Gewoon lekker kijken, zijn hele goede films. Wel in de juiste volgorde uiteraard: 1. The Fellowship Of The Ring 2. The Two Towers 3. The Return Of The King Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 1 uur geleden zei micha2010: Hoi hoi allemaal, Ik ben nu 13 jaar en ik wil heel graag de film van in de ban van de ring willen zien, maar ik weet niet precies of dat in de christelijke normen en waarden valt, wat vinden jullie daarvan? Gr. Micha Geen probleem! 1 Samuel 15:3 Dood alles en iedereen: mannen en vrouwen, kinderen en zuigelingen, runderen en schapen, kamelen en ezels. Openbaring 6:4 De ruiter kreeg de opdracht om de vrede uit de wereld te verdrijven, zodat men elkaar zou afslachten. Kijkwijzer is 12 jaar. Dus je bent er klaar voor. Tweede deel is tof. Andere delen duurden mij te lang. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten