Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geen enkel probleem. Het is een prachtig, episch fantasy-verhaal over het goede tegen het kwade en je kunt er zelfs volop christelijke symboliek in zien. Met name de verleidelijke macht en invloed van het kwaad wordt er prachtig uitgediept, net als de kracht van bescheidenheid, vriendschap, loyaliteit en dapperheid om daar tegenin te vechten. Ik kan het je alleen maar van harte aanraden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei micha2010:

Hoi hoi allemaal,

Ik ben nu 13 jaar en ik wil heel graag de film van in de ban van de ring willen zien, maar ik weet niet precies of dat in de christelijke normen en waarden valt, wat vinden jullie daarvan? 

Gr.

Micha

Gewoon lekker kijken, zijn hele goede films. Wel in de juiste volgorde uiteraard:

1. The Fellowship Of The Ring

2. The Two Towers

3. The Return Of The King

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei micha2010:

Hoi hoi allemaal,

Ik ben nu 13 jaar en ik wil heel graag de film van in de ban van de ring willen zien, maar ik weet niet precies of dat in de christelijke normen en waarden valt, wat vinden jullie daarvan? 

Gr.

Micha

Geen probleem!
 

1 Samuel 15:3 Dood alles en iedereen: mannen en vrouwen, kinderen en zuigelingen, runderen en schapen, kamelen en ezels.

Openbaring 6:4 De ruiter kreeg de opdracht om de vrede uit de wereld te verdrijven, zodat men elkaar zou afslachten.

 Kijkwijzer is 12 jaar. Dus je bent er klaar voor.

Tweede deel is tof. Andere delen duurden mij te lang.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid