Paul1982 7 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 5 uur geleden zei Hermanos2: De tekst geeft aan dat Mozes zich het wonder toe-eigende in plaats van God de eer te geven. Daar zit het probleem. narcisme dus... van beide kanten trouwens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 600 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 3 uur geleden zei Paul1982: narcisme dus... van beide kanten trouwens Nee, het is volkomen altruïsme van God. Waar @Thinkfree je al eerder op wees in een andere topic: Het is voor jouw eigen gewin dat God wil dat je Hem op nummer 1 zet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni 8 uur geleden zei Flawless victory: Het is voor jouw eigen gewin dat God wil dat je Hem op nummer 1 zet. Juist die voorwaarde maakt duidelijk dat het niet om altruïsme gaat. Dat is nog altruïsme namelijk per definitie niet het geval. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
bila 4 Geplaatst 10 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni Dankljulliewel voor de reacties. Ik heb alles gelezen. Ik denk, n het lezen van de antwoorden hier, dat het inderdaad het meest aannemelijk is dat Mozes zich het wonder toeeigende en dat hij daarvoor gestraft is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten