010 80 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 https://m.youtube.com/watch?v=pxKqn5UzEdo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Kattengejank. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 22 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 3 uur geleden zei sandingisaskill: Kattengejank. Als je niks positiefs te melden hebt, hou dan lekker je klep dicht! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 (bewerkt) 25 minuten geleden zei 010: Als je niks positiefs te melden hebt, hou dan lekker je klep dicht! Geen enkel positief woord zal er van mij komen over een stel atheïstische trollen met hun grote smoel en kattengejank. Het is me een groot raadsel wat het nut van jullie vervuilende opmerkingen is, en waarom jullie hier niet reeds lange tijd een schop onder je reet hebben gekregen richting freethinker oid. 22 april 2022 bewerkt door sandingisaskill Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 22 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 35 minuten geleden zei sandingisaskill: Geen enkel positief woord zal er van mij komen over een stel atheïstische trollen met hun grote smoel en kattengejank. Het is me een groot raadsel wat het nut van jullie vervuilende opmerkingen is, en waarom jullie hier niet reeds lange tijd een schop onder je reet hebben gekregen richting freethinker oid. Ik ben geen atheïst en loop niet te trollen. Moet jij trouwens nodig zeggen met je negatieve commentaar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 1 uur geleden zei 010: Ik ben geen atheïst en loop niet te trollen. Moet jij trouwens nodig zeggen met je negatieve commentaar! Waarom ben je dan reclame aan het maken voor Nightwish? Die nodigen niet zomaar Richard Dawkins uit om mee te doen en hebben het nummer The Greatest Show on Earth vast niet geschreven omdat ze zo idolaat zijn van God. Pipo de clown dat je er bent met je gezever over je zogenaamde christen zijn. Waar zijn je inhoudelijke bijdragen dan? Je uitvoerige berichten over wat God betekent in jou leven? Het enige wat je doet is trollen en af en toe wat knippen en plakken uit de Bijbel om je als de schijnheilige christen neer te zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 2 uur geleden zei sandingisaskill: Waarom ben je dan reclame aan het maken voor Nightwish? Die nodigen niet zomaar Richard Dawkins uit om mee te doen en hebben het nummer The Greatest Show on Earth vast niet geschreven omdat ze zo idolaat zijn van God. Pipo de clown dat je er bent met je gezever over je zogenaamde christen zijn. Waar zijn je inhoudelijke bijdragen dan? Je uitvoerige berichten over wat God betekent in jou leven? Het enige wat je doet is trollen en af en toe wat knippen en plakken uit de Bijbel om je als de schijnheilige christen neer te zetten. Iets over oordelen en geoordeeld worden, schiet door mijn hoofd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 22 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei sandingisaskill: Waarom ben je dan reclame aan het maken voor Nightwish? Die nodigen niet zomaar Richard Dawkins uit om mee te doen en hebben het nummer The Greatest Show on Earth vast niet geschreven omdat ze zo idolaat zijn van God. Pipo de clown dat je er bent met je gezever over je zogenaamde christen zijn. Waar zijn je inhoudelijke bijdragen dan? Je uitvoerige berichten over wat God betekent in jou leven? Het enige wat je doet is trollen en af en toe wat knippen en plakken uit de Bijbel om je als de schijnheilige christen neer te zetten. Ik ken die hele vent niet eens...... Over schijnheilig gesproken, jij had toch lak het milieu en zo? Iets met een balk in je oog..... 12 minuten geleden zei Dat beloof ik: Iets over oordelen en geoordeeld worden, schiet door mijn hoofd. Precies 22 april 2022 bewerkt door 010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten