Spring naar bijdragen

Be Thou My Vision, Eoghan Heaslip


Aanbevolen berichten

Hierbij dan maar in VrijheidsTijd het bericht dat door sjako stiekem  is verwijderd uit de onderstaande topic. Het bericht gaat over de Heer onze God Jezus Christus.

Het is niet zomaar een lied, het gaat ook om de zeer terzake doende tekst  en de Bijbelcitaten die eronder verschijnen.   Enjoy!

 

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Divine_will changed the title to Be Thou My Vision, Eoghan Heaslip
2 uur geleden zei Divine_will:

Hierbij dan maar in VrijheidsTijd het bericht dat door sjako stiekem  is verwijderd uit de onderstaande topic.

Ik begrijp je niet. Hoezo is het bericht stiekem door Sjako verwijderd. Je linkt er toch naar? En volgens mij staat het nog steeds in het oorspronkelijke topic. Of mis ik iets?

Mooi trouwens, dat lied. Geeft wat rust in deze onrustige tijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Hetairos:

Ik begrijp je niet. Hoezo is het bericht stiekem door Sjako verwijderd. Je linkt er toch naar? En volgens mij staat het nog steeds in het oorspronkelijke topic. Of mis ik iets?

Mooi trouwens, dat lied. Geeft wat rust in deze onrustige tijden.

Nee ik link er niet naar. Dat kan niet, want sjako heeft het stiekem verwijderd. Dat doet hij wel vaker met berichten die hem niet welgevallig zijn.  Hij denkt misschien dat niemand dat opvalt maar er is er altijd Één voor Wie niets verborgen is.  Ik link naar de topic waaruit het is verwijderd.  Het stond onder dat andere lied. Frappant dat juist het bericht (lied) dat over de realisatie van Gods Koninkrijk in de gelovige gaat, verwijderd is. Juist dat is klaarblijkelijk wat bestreden wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Divine_will:

Nee ik link er niet naar. Dat kan niet, want sjako heeft het stiekem verwijderd. Dat doet hij wel vaker met berichten die hem niet welgevallig zijn.  Hij denkt misschien dat niemand dat opvalt maar er is er altijd Één voor Wie niets verborgen is.  Ik link naar de topic waaruit het is verwijderd.  Het stond onder dat andere lied. Frappant dat juist het bericht (lied) dat over de realisatie van Gods Koninkrijk in de gelovige gaat, verwijderd is. Juist dat is klaarblijkelijk wat bestreden wordt. 

Oh. ik vond het wat verwarrend.

Maar natuurlijk is het niet goed, dat een moderator zonder overleg sleutelt aan een bericht van een ander. Kan de verwijdering niet door iets anders zijn veroorzaakt? Ik doe maar een voorstel, want ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen, dat @sjako zover gaat om z'n gelijk af te dwingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hetairos:

Oh. ik vond het wat verwarrend.

Maar natuurlijk is het niet goed, dat een moderator zonder overleg sleutelt aan een bericht van een ander. Kan de verwijdering niet door iets anders zijn veroorzaakt? Ik doe maar een voorstel, want ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen, dat @sjako zover gaat om z'n gelijk af te dwingen.

Twee zijn mijn Getuigen in de Hemel dat het is verwijderd. Laat @sjako zelf maar antwoorden over de toedracht. De enige andere mogelijkheid die ik kan bedenken is dat er om technische redenen een back-up van de forumsoftware zou zijn teruggeplaatst. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid