Gaitema 439 Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Dag! Ik ben nu (na mijn echtscheiding) in contact gekomen met een vrouw die om Koninkrijkrelaties bidt. Ze ziet mij nu als een gewone vriend met wie ik een Koninkrijk relatie ga opbouwen. Leuke term en een mooie bijbelse oplossing voor na een echtsscheiding. Maar ook een mooie, wat houdt een Koninkrijk relatie in? Hoe geven we dat vorm in ons christenleven en hoe centraal zou dat moeten staan? Is er voldoende sprake van Koninkrijk relaties binnen kerken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst 24 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2022 (bewerkt) Ik ken de term alleen maar als in 'Ministerie van Buitenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties'. Maar je zal er vast iets anders mee bedoelen, wat precies? Bedoel je gewoon te zeggen dat ze je vriendin is? 24 februari 2022 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten