Milan55 0 Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 Beste, Ik moet voor een opdracht voor school een bijbelse link/gelijkenis in de bijbel zoeken i.v.m. Sint Valentinus. Maar ik weet niet goed waar beginnen kan iemand mij helpen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 29 minuten geleden zei Milan55: Beste, Ik moet voor een opdracht voor school een bijbelse link/gelijkenis in de bijbel zoeken i.v.m. Sint Valentinus. Maar ik weet niet goed waar beginnen kan iemand mij helpen? Kun je iets meer toelichting geven over de opdracht? Sint Valentinus komt niet in de Bijbel voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Milan55 0 Geplaatst 9 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 1 minuut geleden zei Desid: Kun je iets meer toelichting geven over de opdracht? Sint Valentinus komt niet in de Bijbel voor. Ik moet niet Sint Valentinus specifiek in de bijbel zoeken maar iets of iemand gelijkend op hem of zijn daden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 10 minuten geleden zei Milan55: Ik moet niet Sint Valentinus specifiek in de bijbel zoeken maar iets of iemand gelijkend op hem of zijn daden. aha. Nou dan 1. zoek je op wie Sint Valentinus was. 2. pak je een aantal opvallende kenmerken van zijn leven of persoon 3. zoek je daarbij een gedeelte uit de Bijbel. Begin maar met stap 1. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 2 uur geleden zei Desid: aha. Nou dan 1. zoek je op wie Sint Valentinus was. 2. pak je een aantal opvallende kenmerken van zijn leven of persoon 3. zoek je daarbij een gedeelte uit de Bijbel. Begin maar met stap 1. En je komt via de staf van Valentinus uit bij de staf van Mozes. Maar ja, op deze manier kun je werkelijk alles met elkaar in verband brengen, is dit nu werkelijk het niveau van godsdienstonderwijs ? Dat bedoel ik niet denigrerend naar jou hoor Desid, maar ik vond de opdracht van @Milan55 wel heel erg gezocht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 17 minuten geleden zei Dat beloof ik: En je komt via de staf van Valentinus uit bij de staf van Mozes. Maar ja, op deze manier kun je werkelijk alles met elkaar in verband brengen, is dit nu werkelijk het niveau van godsdienstonderwijs ? Dat bedoel ik niet denigrerend naar jou hoor Desid, maar ik vond de opdracht van @Milan55 wel heel erg gezocht. Ja het is niet de meest intelligente opdracht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 15 uur geleden zei Desid: Ja het is niet de meest intelligente opdracht. Met andere woorden: Er is geen link, tenzij je zelf denkt dat die er wel is, @Milan55. Waarom volg je onderwijs; om te leren hoe iets is, of om je eigen fantasie op papier te zetten ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Het heeft niets met Bijbelse waarheid te maken, maar met tradities over overleveringen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 3 uur geleden zei sjako: Het heeft niets met Bijbelse waarheid te maken, maar met tradities over overleveringen. De Bijbel bestaat alleen maar uit tradities en overleveringen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten