Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Water symboliseert vaak de Geest in de bijbel. Het wasbekken, Ex. 30:17-21, werd tussen het altaar en de ingang van de ontmoetingstent geplaatst. De priesters moesten zich reinigen alvorens het heilige te betreden. Jezus reinigt de voeten van de leerlingen in Joh. 13. Op deze manier kunnen we horen bij Christus. Welke rituelen doen mensen nog vaak om zich te reinigen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 28 minuten geleden zei Wouter Philippaerts: Welke rituelen doen mensen nog vaak om zich te reinigen? Douchen ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 2 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ik bedoel reinigen van zonde. @Bastiaan73 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 19 uur geleden zei Wouter Philippaerts: Ik bedoel reinigen van zonde. @Bastiaan73 Je begint zelf over het gebruik van water daarbij. Wat dan , lammetjes offeren? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 3 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 (bewerkt) Ik dacht aan overvloedig vlees consumeren. Ook andere voedsel dat de Heer mild stemt. Zware lasten dragen. Waardoor veel wassen nodig is. 3 september 2020 bewerkt door Wouter Philippaerts Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten