Gaitema 439 Geplaatst 28 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2020 " Zoals u zich ooit in dienst stelde van zedeloosheid en onrecht om een wetteloos leven te leiden, zo stelt u zich in dienst van de gerechtigheid om heilig te leven." Romeinen 6:19 Paulus wilde hiermee een punt maken. Hij schrijft het aan jou en mij. Hoe komen deze woorden bij je binnen? Welke lessen trek je hier uit? Chris Walters reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 28 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2020 Dit stuk gaat over reiniging van zonden zodat we niet meer slaaf zijn van de zonde maar leven in dienstbaarheid aan God. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 28 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2020 5 uur geleden zei Wouter Philippaerts: Dit stuk gaat over reiniging van zonden zodat we niet meer slaaf zijn van de zonde maar leven in dienstbaarheid aan God. Dat ben ik met je eens. Dat is geen lichtzinnige opdracht. Het gaat over passie, overgave en toeweiding. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chris Walters 30 Geplaatst 28 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2020 6 uur geleden zei Gaitema: " Zoals u zich ooit in dienst stelde van zedeloosheid en onrecht om een wetteloos leven te leiden, zo stelt u zich in dienst van de gerechtigheid om heilig te leven." Romeinen 6:19 Paulus wilde hiermee een punt maken. Hij schrijft het aan jou en mij. Hoe komen deze woorden bij je binnen? Welke lessen trek je hier uit? In deze tijd van grote misleiding een uitstekende reminder! Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten