Bastiaan73 705 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 3 uur geleden zei Piebe: Nou, Bastiaan heet me geen welkom en gaat hier ruzie lopen maken....Tja geen idee wat voor indruk hij wil nalaten... Als je dit als ruzie beschouwt vraag ik me af wat je op een discussieforum komt doen Piebe. Ik ken je verder niet maar aangezien je er blijkbaar verlegen om zit: Van harte welkom op dit forum en veel plezier toegewenst! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 26 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Nee, ik zit niet verlegen om een welkom, hoor maar vond het vreemd dat je in een welkomstopic ruzie gaat zitten maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Op 22-8-2020 om 21:40 zei Piebe: Dank voor de reacties! Fijn, dat is insgelijks! raar dat er bij mij een vraagteken in gekomen is. (te dikke vingers misschien). tip voor jou: Geurt Henk van Kooten - Paulus en de kosmos. Josephus en Philo komen regelmatig in boek voorbij. Paulus wordt dus in het kader van zijn tijd gezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Welkom @Piebe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten