Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 (bewerkt) Schouderstukken en borsttassen. Priesters met de heilige kleding dragen de namen van het volk van Israël op de schouders én de borst. Het dragen van borsttassen met orakelstenen verwijst in de eerste plaats naar het nemen van beslissingen en dat doen ze met de twaalf stammen dicht bij hun hart. Ex. 28:15-30 beschrijft de vervaardiging van de heilige borsttassen met de orakelstenen. Hoe kunnen christenen God om raad vragen? 17 augustus 2020 bewerkt door Wouter Philippaerts Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 6 minuten geleden zei Wouter Philippaerts: Hoe kunnen christenen God om raad vragen? Het lot werpen? Handelingen 1:26. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 17 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 @Bastiaan73 zeker het lot bepaalde op verschillende plaatsen in de Bijbel het besluit van God. Weet iemand hoe ze dat precies deden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 5 minuten geleden zei Wouter Philippaerts: @Bastiaan73 zeker het lot bepaalde op verschillende plaatsen in de Bijbel het besluit van God. Weet iemand hoe ze dat precies deden? https://www.startpagina.nl/v/religie-spiritualiteit/religie/vraag/428055/hield-loten-werpen-oude-testament/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 5 uur geleden zei Wouter Philippaerts: Hoe kunnen christenen God om raad vragen? Matteus 7:7, : Bidt en U zal gegeven worden. Niets ontvangen? Tsja ...... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 17 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 1 uur geleden zei Dat beloof ik: Niets ontvangen? Tsja ...... Goed bidden is de kunst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 40 minuten geleden zei Wouter Philippaerts: 2 uur geleden zei Dat beloof ik: Niets ontvangen? Tsja ...... Goed bidden is de kunst En als je nu om raad wil vragen hoe goed te bidden , maar je kunt dat nog niet, dan heb je pech ? 7 uur geleden zei Bastiaan73: Het lot werpen? Handelingen 1:26. Toen kende men de term "Bidt en U zal gegeven worden" nog niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten