Kaasjeskruid 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Kaasjeskruid: “Waanzin, massapsychose. En de meerderheid trapt erin en dus is het waar. Staat ie daar te blaten in de trein met zijn eigen mondkapje onder de neus...” Wat is nou jouw probleem? “Genade stelt nou eenmaal onvoorstelbaar hogere eisen dan de wet!” Toch? Als hij haar laat zitten verwent hij haar alleen maar. Toch? Wie wil er nou een vader of een moeder die hem/haar verwent? Moet je ook niet zeuren als je zo’n conducteur tegen komt. Je wil toch geen genade? Je wilt wet. En alleen eisen die hoger gaan dan de wet ervaar jij als genade. Begrijp jij het nog? Ik niet. Maar ik ken de bijbel natuurlijk niet. Misschien kunnen ze bij de volgende Coronagolf zo’n maanmannetjespak invoeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zola 59 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Oh. Verkeerde draad. Ik heb het nu in de goede draad gezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) https://nos.nl/artikel/2338973-dit-is-erkenning-van-mijn-roeping-zegt-eerste-vrouwelijke-gkv-dominee.html 29 juni 2020 bewerkt door Hermanos2 Foutief geplaatst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten