gewoon Paul 8 Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 (bewerkt) Boojah! Ben ik weer. Ik verwacht vooral te gaan lurken(vooral meelezen, ter info). Hoe gaat het en wat heb ik gemist wat ik echt moet weten? 14 juni 2020 bewerkt door gewoon Paul Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 1 uur geleden zei gewoon Paul: Boojah! Ben ik weer. Ik verwacht vooral te gaan lurken(vooral meelezen, ter info). Hoe gaat het en wat heb ik gemist wat ik echt moet weten? Dag Paul, welkom terug! Lees gewoon ff de laatste 10 posts van Fundamenteel en TTC en je bent weer helemaal up to date. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 Dank je Hermanos! Bedoel je dan per topic of per user? ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 4 minuten geleden zei gewoon Paul: Dank je Hermanos! Bedoel je dan per topic of per user? ? Mooi, we hebben dezelfde humor!!! Nieuws wat meerdere forummers bezighoudt is dat Sjako gestopt is als moderator. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 (bewerkt) Die info heb ik nog niet langs zien komen. Waar heeft hij dit aangegeven? En mooi dat we dezelfde humor hebben ? 14 juni 2020 bewerkt door gewoon Paul Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Het is als door het sleutelgat van een kamer kijken en dan aan de mensen achter je vragen; “en valt er iets te zien?” Mijn humor is misschien minder goed... sorry in dat geval Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten