Bastiaan73 705 Geplaatst 4 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2020 Even een boodschap dat ondanks alle meningsverschillen op dit forum, we volgens mij geen hekel aan elkaar hebben. Althans; ik heb aan niemand een hekel. Wellicht zouden we 'in real life' prima met elkaar overweg kunnen. De gemoederen kunnen soms wat hoger oplopen en ook ik typ dan wel eens woorden waarvan ik later denk: dat verdient geen schoonheidsprijs. Dit wilde ik even kwijt. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Zou wel beter discussieren worden als de ad hominems of subjectief geleuter tussendoor vervangen worden door concrete stof. Oneens? Des te beter! (Als men kan concreet maken hoe en of waarom) Ik word liever complotgekkie genoemd dan geassocieerd te worden met het "klimaat" van vandaag. Ik heb 0,0 te winnen met liegen, die ons nieuws aan elkaar plakken en bewerken alles. Dit gezegd zijnde zwaai ik ook de witte vlag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten