Van Ewijk 3 Geplaatst 30 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2020 Ik had mezelf al voorgesteld in een post in een ander topic voordat ik dit voorsteltopic had gezien, hoe dan ook. Ik ben Johannes van Ewijk, afkomstig uit Tiel, ik ben lid van de PKN maar voor mij staat Jezus Christus persoonlijke meer Centraal dan denominaties. Ik hoop hier een leuke tijd met productieve bijdragen tegemoet te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 30 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2020 2 minuten geleden zei Van Ewijk: Ik had mezelf al voorgesteld in een post in een ander topic voordat ik dit voorsteltopic had gezien, hoe dan ook. Ik ben Johannes van Ewijk, afkomstig uit Tiel, ik ben lid van de PKN maar voor mij staat Jezus Christus persoonlijke meer Centraal dan denominaties. Ik hoop hier een leuke tijd met productieve bijdragen tegemoet te gaan. Welkom Johannes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 30 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2020 Welkom Johannes, fijne tijd hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten