KimH 1 Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Hallo, Graag zou ik jullie feedback/fouten/adviezen willen over mijn website: https://www.mooiegebeden.nl/ Ook positieve dingen hoor ik natuurlijk graag Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 (bewerkt) Hallo Kim. Ik citeer even uit je website: 'Ik heb bij de selectie van de teksten geprobeerd om de meest toegankelijke uit te zoeken, zodat het ook voor mensen met minder achtergrondkennis te begrijpen is.' Denk je dat een bijbeltekst werkelijk te begrijpen is door een ongelovige? Betekent dat ook dat je uit verschillende Bijbels citeert? 28 maart 2020 bewerkt door Nicky O Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
KimH 1 Geplaatst 28 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 34 minuten geleden zei Nicky O: Hallo Kim. Ik citeer even uit je website: 'Ik heb bij de selectie van de teksten geprobeerd om de meest toegankelijke uit te zoeken, zodat het ook voor mensen met minder achtergrondkennis te begrijpen is.' Denk je dat een bijbeltekst werkelijk te begrijpen is door een ongelovige? Betekent dat ook dat je uit verschillende Bijbels citeert? Ik heb gekeken welke teksten in ieder geval te begrijpen zijn vanuit iemand die minder kennis heeft erover. Of de persoon in kwestie die het leest ook de diepgang begrijpt en de betekenis is natuurlijk de vraag. Bedankt voor je antwoord. 42 minuten geleden zei Nicky O: Hallo Kim. Ik citeer even uit je website: 'Ik heb bij de selectie van de teksten geprobeerd om de meest toegankelijke uit te zoeken, zodat het ook voor mensen met minder achtergrondkennis te begrijpen is.' Denk je dat een bijbeltekst werkelijk te begrijpen is door een ongelovige? Betekent dat ook dat je uit verschillende Bijbels citeert? Nog een vraagje: is de website overzichtelijk? Fijn te lezen (m.b.t. lettertype, grootte, etc.)? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
nikie90 60 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Op 28-3-2020 om 21:04 zei KimH: Nog een vraagje: is de website overzichtelijk? Fijn te lezen (m.b.t. lettertype, grootte, etc.)? Jup. Netjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten