Spring naar bijdragen

Over 50 jaar geen kerken meer


Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Fundamenteel:
46 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Volkomen onzin.

Helemaal niet. Waterdamp is ook een broeikasgas he. Venus haar oceaan is nu vanuit haat atmosfeer in de ruimte aan het “lekken”. Dat zorgt voor een gigantisch greenhouse effect, dat is ook het lot van deze aarde. Alleen zal het hier erger worden.

https://www.space.com/6273-venus-water.html

Dat is toch een stuk beter en specifieker dan wat je stelde en waar ik op reageerde:

46 minuten geleden zei Dat beloof ik:
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Nochtans zijn de wetenschap en de bijbel eens dat het einde van deze aarde door vuur komt. Zodra onze oceanen in onze atmosfeer terecht komen zal er pas een greenhouse ontstaan. Dan wordt de aarde heter dan Venus. Het einde.

Volkomen onzin.

Met volkomen onzin doelde ik op je eerste zin: Wetenschap en Bijbel zijn het eens dat het einde van deze aarde door vuur komt.
Het is nogal tricky als zo'n site als deze wordt bezocht door iemand die stelt 'wacht maar af, het waren aliens'. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is toch een stuk beter en specifieker dan wat je stelde en waar ik op reageerde:

Met volkomen onzin doelde ik op je eerste zin: Wetenschap en Bijbel zijn het eens dat het einde van deze aarde door vuur komt.
Het is nogal tricky als zo'n site als deze wordt bezocht door iemand die stelt 'wacht maar af, het waren aliens'. 

I’m not saying it are aliens but it are aliens

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid