Dat beloof ik 990 Geplaatst 31 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 45 minuten geleden zei Fundamenteel: 46 minuten geleden zei Dat beloof ik: Volkomen onzin. Helemaal niet. Waterdamp is ook een broeikasgas he. Venus haar oceaan is nu vanuit haat atmosfeer in de ruimte aan het “lekken”. Dat zorgt voor een gigantisch greenhouse effect, dat is ook het lot van deze aarde. Alleen zal het hier erger worden. https://www.space.com/6273-venus-water.html Dat is toch een stuk beter en specifieker dan wat je stelde en waar ik op reageerde: 46 minuten geleden zei Dat beloof ik: 1 uur geleden zei Fundamenteel: Nochtans zijn de wetenschap en de bijbel eens dat het einde van deze aarde door vuur komt. Zodra onze oceanen in onze atmosfeer terecht komen zal er pas een greenhouse ontstaan. Dan wordt de aarde heter dan Venus. Het einde. Volkomen onzin. Met volkomen onzin doelde ik op je eerste zin: Wetenschap en Bijbel zijn het eens dat het einde van deze aarde door vuur komt. Het is nogal tricky als zo'n site als deze wordt bezocht door iemand die stelt 'wacht maar af, het waren aliens'. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat is toch een stuk beter en specifieker dan wat je stelde en waar ik op reageerde: Met volkomen onzin doelde ik op je eerste zin: Wetenschap en Bijbel zijn het eens dat het einde van deze aarde door vuur komt. Het is nogal tricky als zo'n site als deze wordt bezocht door iemand die stelt 'wacht maar af, het waren aliens'. I’m not saying it are aliens but it are aliens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten