Aristarkos 190 Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Een dag of 14 geleden probeerde ik mijn email adres hier te veranderen en dat mislukte om een of andere reden dusdanig dat ik niet meer kon inloggen. Via een ander forum heb ik Trajecto om hulp gevraagd en hij heeft het prima voor mij opgelost, ik kan sinds 11 november weer inloggen. Het probleem is dat ik niet meer bij mijn accountinstellingen kan, ik krijg deze foutcode: Excuses, er is een probleem Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw. Foutcode: EX7 Opnieuw proberen geeft telkens hetzelfde resultaat. Misschien dat iemand hier eens naar kan kijken? Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Ah ik ben niet alleen. Ik dacht al dat ik weer een aparte behandeling kreeg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst 21 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 11 uur geleden zei Fundamenteel: Ah ik ben niet alleen. Ik dacht al dat ik weer een aparte behandeling kreeg Aah, gij ook Brutus! Misschien kunnen we een commissie oprichten, of een club. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 1 uur geleden zei Aristarkos: Aah, gij ook Brutus! Misschien kunnen we een commissie oprichten, of een club. Aristarkos De Tempeliers van credible.nl Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 190 Geplaatst 21 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Zojuist zei Fundamenteel: De Tempeliers van credible.nl Geëxcommuniceerde — van Accountinstellingen — tempeliers dan toch. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 7 minuten geleden zei Aristarkos: Geëxcommuniceerde — van Accountinstellingen — tempeliers dan toch. Aristarkos Ten strijde!!! Op ons paard, de mods in een hoekje drummen en ze laten kiezen: Give us freedom or try taking our lives! Aristarkos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Fundamenteel: Ten strijde!!! Op ons paard, de mods in een hoekje drummen en ze laten kiezen: Give us freedom or try taking our lives! Bijbelkennis is zo te zien nog steeds verboden. Men houdt de mensen liever ignorant en de lange arm van Rome strekt zich uit. 21 november 2019 bewerkt door Plume Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 (bewerkt) Op 20-11-2019 om 20:17 zei Aristarkos: Een dag of 14 geleden probeerde ik mijn email adres hier te veranderen en dat mislukte om een of andere reden dusdanig dat ik niet meer kon inloggen. Via een ander forum heb ik Trajecto om hulp gevraagd en hij heeft het prima voor mij opgelost, ik kan sinds 11 november weer inloggen. Het probleem is dat ik niet meer bij mijn accountinstellingen kan, ik krijg deze foutcode: Excuses, er is een probleem Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw. Foutcode: EX7 Opnieuw proberen geeft telkens hetzelfde resultaat. Misschien dat iemand hier eens naar kan kijken? Aristarkos Doet denken aan https://www.popefrancisthedestroyer.com/2019/08/daniels-second-beast-bear-social-media_26.html 21 november 2019 bewerkt door Plume Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten