Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het is eindelijk zover. Er zijn reeds inplantbare chips die uw brein en AI synchroniseren. Reeds succesvol bij dierenproeven, gepland eind 2020 voor mensen. De innovatie komt van Elon Munsk.

MK ultra is echt. Leuk dat we onszelf kunnen overstijgen, maar tegen welke prijs? Wie heeft toegang tot de data? Wat kan de chip registreren en wat is her ultieme einddoel hiervan?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

En het is niet alleen extra informatie dat ze erin kunnen steken, ze kunnen er wellicht ook informatie mee blokkeren of weghalen. Gevoelens stimuleren.

Dit mes snijdt langs 2 kanten. Je wilt het niet, maar je zal het toch moeten implanteren (niet inplanteren sorry) of je bent niet mee met de rest. Dan zal er een 2 standenmaatschappij ontstaan die haar gelijke nooit in de geschIedenis zag.

Is dit nog te stoppen? Ik vrees van niet. Maar dit is dus regelrecht het beestensysteem in vorming. Wat is het speelterrein van de duivel? Uw brein, your mind. MK ultra is lang weg gezet als complottheorie, maar het rolt zich voor onze eigen ogen uit. 

Humanity is dead, enter cyborg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Chaim:

Erg eng maar bijzonder interessant.

We kunnen dit toch niet laten passeren? Er zouden toch wetten moeten komen die ons tegen de megalomanie beschermen van zulke wetenschappen? Een grens bepalen. Voor sommige geestelijke ziektes zoals dyslexie etc zou dat wel kunnen helpen. 

Mijn bezorgdheid is vooral, wie beheert de frequenties die ze in uw brein sturen en wie leest terwijl uw brein af? Zoals in de Matrix zouden we zaken op en oogknip kunnen aanleren, andere talen bv. Onderwijs wordt alzo overbodig, sterker: een eigen mening wordt geneutraliseerd. 

Eng is nog zacht uitgedrukt, het is sinister tot op het bot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

We kunnen dit toch niet laten passeren?

We zullen het laten passeren, net zoals we in onze democratieën hebben toegestaan dat 0,01% legaal de helft van de wereld-economie in handen, terwijl de overgote meerderheid nog slechts voor de kruimels in aanmerking komt, ten koste van onschuldige asielzoekers, ouderen, chronisch zieken en arme mensen. Wat zou je ertegen willen doen? Demonstreren? Als het technologisch mogelijk is, zal het worden gedaan -- linksom of rechtsom. De komende eeuw zal er heel anders uitzien: ook die chip gaat er komen en zal ongetwijfeld legaal worden uigebuit door degenen met macht en geld. Niet leuk, maar ik vrees dat het iuiteindelijk niet valt tegen te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Chaim:

We zullen het laten passeren, net zoals we in onze democratieën hebben toegestaan dat 0,01% legaal de helft van de wereld-economie in handen, terwijl de overgote meerderheid nog slechts voor de kruimels in aanmerking komt, ten koste van onschuldige asielzoekers, ouderen, chronisch zieken en arme mensen. Wat zou je ertegen willen doen? Demonstreren? Als het technologisch mogelijk is, zal het worden gedaan -- linksom of rechtsom. De komende eeuw zal er heel anders uitzien: ook die chip gaat er komen en zal ongetwijfeld legaal worden uigebuit door degenen met macht en geld. Niet leuk, maar ik vrees dat het iuiteindelijk niet valt tegen te houden.

Zoals je aangeeft, ik kan niets doen. Ik kan dat weigeren, maar als we het de kleinkinderen zouden verbieden zijn ze niet mee.

Misschien ontstaan er communies die zich ooit afzonderen van high tech society, hopelijk... Liever beperkt dan cyborg.

25 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is allemaal ook mogelijk zonder gechipt brein.

Ja, maar nu moeten ze daar heel veel moeite voor doen. 

En ik denk niet dat ze onze gedachten kunnen aflezen. Die chips kunnen dat wellicht maar in beperkte mate, maar dit is versie 1 he. Die tech zal niet stilstaan. 

Mind control is echt iets wat gestopt dient te worden. So help us God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid