Lobke 467 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 3 uur geleden zei Dolce Vita: Dit is mijn favoriete nummer van Sela. Bedankt voor het plaatsen. (mijn likes zijn op voor vandaag) Ook mijn favoriete nummer Dolce Vita. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Kaasjeskruid: 10 uur geleden zei Dat beloof ik: Die heb ik niet. Dat is je reinste vorm van jezelf voor de gek houden en geeft enkel blijk van arrogantie Je laat 95% van mijn antwoord weg. Dat geeft enkel blijk van opzettelijk verdraaien van antwoord. Lees nog eens goed. 22 juni 2019 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 12 minuten geleden zei Dat beloof ik: Je laat 95% van mijn antwoord weg. Dat geeft enkel blijk van opzettelijk verdraaien van antwoord. Lees nog eens goed. Alles wat komt na "die heb ik niet" is niet interessant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 32 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Alles wat komt na "die heb ik niet" is niet interessant. Ik was even vergeten dat jij de wereld zwart-wit ziet en dat relativering voor jou niet te behappen is. Sorry. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten