TTC 1.560 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 De werking van ogen en hersenen, het blijft grappig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Dan moest je mijn bril eens ophebben afgelopen 48h. ? Het beest was los maar nu wel getemd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Dan moest je mijn bril eens ophebben afgelopen 48h. ? Het beest was los maar nu wel getemd. Hoedt U maar. Bij mij gaat het beest morgen los. Ik ga morgen gans Belziek doorsnijden op mijnen moto. Van Doel tot Sankt Vith. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Zojuist zei Dat beloof ik: Hoedt U maar. Bij mij gaat het beest morgen los. Ik ga morgen gans Belziek doorsnijden op mijnen moto. Van Doel tot Sankt Vith. Een goede reis toegewenst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Een goede reis toegewenst Dank U. Ik weet op voorhand dat ik ga genieten van uw mooie land. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 5 minuten geleden zei Dat beloof ik: Dank U. Ik weet op voorhand dat ik ga genieten van uw mooie land. Insgelijks. Ik heb dat ook veel wanneer wij naar Rotterdam ofzo vertrekken We weten dan dat alles alaise zal verlopen. Onze huwelijksnacht is wellicht in Amsterdam. Daar zijn we ons hart eens verloren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten