Gaitema 439 Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 (bewerkt) Ik denk dat het wel goed is, al was het maar voor mijn eigen overzicht, om teksten die als beloften voor de toekomst van de joden en Israël gaan op een rij te zetten. Misschien wordt het dan inzichtelijk hoe de toekomst er uit zou kunnen zien. Dus hier geen theologische verhandelingen, maar een vergaarbak van teksten en wanneer we dat op een rij hebben, mag alsnog de visies eruit rollen ?? 13 december 2018 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Waar moet het dan ove rgaan? Sinaasappels, Israel Cycling Team of duiken in Haifa? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 14 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Als jij dat uit de teksten van de bijbel weet te herleiden, dan vind ik dat goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten