Spring naar bijdragen

Een persoonlijke relatie met Christus Jezus


Aanbevolen berichten

Hi, lieve mensen,

Ik ben Ilonka van Vliet, geboren te Utrecht/Nederland op 24 september 1964,
dienaar van de Allerhoogste, mijn Vader en Zijn Zoon Christus Jezus.
Ik zweer bij Hem die leeft tot in alle eeuwigheden, 
die de hemel geschapen heeft en hetgeen daarin is, en de zee en hetgeen daarin is, en de aarde en hetgeen daarop is,
dat ik Zijn waarheid schrijf en zal schrijven.
Zalig hij die deze woorden leest, hoort en bewaart, want de wederkomst van onze Heer is spoedig en er zal geen uitstel meer zijn.
 

Een persoonlijke relatie beginnen met onze Heer Christus Jezus.

Het geloof in God is er bij mij al heel lang, Hij is er voor mij altijd al geweest en is nog steeds in mijn leven. Zo tegen mijn dertigste jaar kwam er een behoorlijke ommekeer, een verandering in mijn leven, omdat ik namelijk niet zo'n leuk leven had. (ik vertel nu de hele korte versie) Dan kom je op een punt dat je niet meer verder wil op die manier en dan is GOD daar, die mij via een radioprogramma ( Hij laat zich horen, zien op heel veel verschillende manieren) liet weten; Denk voor jezelf!

Ik was namelijk gewend om vooral mijn man en ma maar ook anderen, voor mij te laten denken. Mijn Vader wilde dat ik zelf ging nadenken, want het kwam er eigenlijk op neer dat ik hún volgde en niet meer onze God/Heer. Toen begon voor mij de echte persoonlijke relatie met onze God/Heer.

Zoals je met een persoon op aarde een relatie begint, begin je ook een relatie met onze Heer Christus Jezus. Dat dat een essentieel onderdeel is van geloven is letterlijk van levensbelang.' Ik Ben het Leven' zegt Jezus. Anders kom je niet verder en blijft het een religie, zoekende naar de waarheid, maar nadat je een relatie bent begonnen weet je zeker dat Hij leeft en dat Hij de waarheid is. Zo kun je je verder verdiepen in het geloof, waar het uiteindelijk een 'zeker weten' gaat worden.

Als je ook zo'n persoonlijke relatie wilt hebben met onze Heer Christus Jezus dan is het simpelweg vragen of Hij in je hart wilt komen, of Hij de Heer en Meester van je hart, je leven wil zijn en of Hij je zonden wilt vergeven. Gegarandeerd dat Hij dat doet. Op deze manier kun je Hem echt leren kennen en daarbij Zijn wil leren kennen, zodat Hij je kan leiden, zodat het U wel gaat.

Als je meer over dit onderwerp wilt weten en horen, kijk dan eens naar deze YouTube video's; Leven met Jezus is leven in een relatie met God; door GoOD (18 okt 1016), of Groeien in je relatie met God door David de Vos ( goandtell.nl) Heel inspirerend!

En als je dan nog verder bent zoals ik dan zorgt Hij samen met jou dat je steeds reiner en heiliger wordt van binnen en buiten om zo steeds volmaakter te worden,

want dat IS mogelijk. Zie mijn getuigenis daarover in mijn volgende ; het doel van de mens op aarde.

God houd van jullie, Christus houd van jullie en ik hou van jullie.

 

bewerkt door IlonkavanVliet
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...

IlonakavanVliet@ 

wilde meer uit mijn leven halen, het was erg leeg toen ik besloot mij te laten dopen.
Ik was nogal een eendagsvlieg , na een paar diensten duurde het weer even voor ik
naar de kerk ging.
Maar na de hervatting zeg maar merkte ik van alles op in mijn leven wat ik zag als een zegen.

Liep meer met het idee rond van ik ging naar de kerk, en God heeft mij gezegend .
Niet het gevoel dat ik God nu in mijn leven heb om een relatie mee op te bouwen.
Deed er dus niks aan om deze te onderhouden.
Ik was nog niet zover .

Daarna zijn er dingen gebeurd waardoor de afstand tussen mij en onze lieve Heer 
groter is geworden.
Wil dolgraag de heilige geest in mijn leven en Jezus in mijn hart .
Vraag dit ook dagelijks maar blijft erg stil.

Was nog maar een broekie wat geloof betreft blijkbaar.
Maar zeg wel voor de lezers, als je besluit voor het geloof te gaan en je krijgt de
kans God in je leven te krijgen blijf dan deze relatie voeden.
God altijd op de eerste plaats 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid