Femkek 0 Geplaatst 8 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2018 hallo, ben ik een nog grotere zondaar als ik ervoor heb gezorgd dat er tot drie keer toe geen relatie kwam. terwijl ik wel van die jongen houd en dus eigenlijk tegen hem lieg? ben ik dan slechter dan iemand anders. of was dit Gods plan,? en hoe weet ik dat dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 31 minuten geleden zei Femkek: ben ik een nog grotere zondaar als ik ervoor heb gezorgd dat er tot drie keer toe geen relatie kwam. terwijl ik wel van die jongen houd en dus eigenlijk tegen hem lieg? ben ik dan slechter dan iemand anders. of was dit Gods plan,? en hoe weet ik dat dan? Voor zover ik het kan bekijken was het jou plan toch om drie keer geen relatie te beginnen? Het is mogelijk om van iemand te houden, maar er toch geen vertrouwen in te hebben. Dat kan om verschillende oorzaken. Houden van betekent niet per definitie het moeten aangaan van een relatie. Aan de andere kant lijkt het me niet wijs om de ander aan het lijntje te houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Femkek 0 Geplaatst 9 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 maar ik heb die jongen wel drie keer teleurgesteld is dat dan niet erg? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 11 minuten geleden zei Femkek: maar ik heb die jongen wel drie keer teleurgesteld is dat dan niet erg? Ik heb geen idee hoe jullie omgaan met elkaar in een niet relatie... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Spiritwriter 0 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Check https://rknoppel.wixsite.com/iespower/single-post/2018/06/18/Geestelijke-problemen-in-een-huwelijk-of-liefdesrelatie voor de mogelijke geestelijke oorzaken van waarom men bepaalde destructieve handelingen verrichtin een relatie. succes!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2018 Op 9-2-2018 om 00:44 zei Femkek: hallo, ben ik een nog grotere zondaar als ik ervoor heb gezorgd dat er tot drie keer toe geen relatie kwam. terwijl ik wel van die jongen houd en dus eigenlijk tegen hem lieg? ben ik dan slechter dan iemand anders. of was dit Gods plan,? en hoe weet ik dat dan? Ik snap je post denk ik niet. Bedoel je dat je de boot afhoudt terwijl je wel iets voor hem voelt? Maakt je m.i. geen zondaar of zoiets. Het is alleen niet zo slim misschien. Tenzij je de ambitie hebt om non te worden. Tenzij je liever single blijft zou het logisch zijn er wel wat mee te doen als je iemand leuk vindt en dat wederzijds is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten