Dolce Vita 346 Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Wat mij opvalt is dat een heleboel mensen, ook inactieve, ineens een blokletter hebben in plaats van hun eigen avatar. Maar er staat dan niet in de lijst "pietje heeft zijn schermafbeelding veranderd". Voorheen kon je lezen dat iemand zelf zijn schermafbeelding had veranderd. Dus mijn vragen 1. Hebben die mensen die die blokletters hebben, dat zelf gedaan en daar dus zelf voor gekozen? 2. Zo ja, klopt het dat een verandering van schermafbeelding niet meer als mededeling in de actieve topiclijst verschijnt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goed gezien 1. Nee dit hebben ze niet zelf aangepast. Deze avatars is een een nieuwe functionaliteit hierdoor word er op basis van hun naam een avatar gegenereerd. 2. Als men zelf een avatar upload is dit inderdaad gewoon zichtbaar in het overzicht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 5 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 10 uur geleden zei Rommel: Goed gezien 1. Nee dit hebben ze niet zelf aangepast. Deze avatars is een een nieuwe functionaliteit hierdoor word er op basis van hun naam een avatar gegenereerd. 2. Als men zelf een avatar upload is dit inderdaad gewoon zichtbaar in het overzicht. Okay. Dankjewel voor je antwoord, Rommel. Ik vind het dan wel een leuke functionaliteit. Beter een blokletter dan helemaal niks. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
zendeling 118 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Bewegende avatars vind ik erg storend, het lukt mij dan niet om het bijbehorende bericht te lezen. Zijn er meer mensen hier die bepaalde avatars storend vinden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Op 16-6-2018 om 20:52 zei zendeling: Bewegende avatars vind ik erg storend, het lukt mij dan niet om het bijbehorende bericht te lezen. Zijn er meer mensen hier die bepaalde avatars storend vinden? Ja storend inderdaad, snap ook niks van baard afscheren of lampje afstoffen wat dat moet betekenen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Catootje Tromp 13 Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 (bewerkt) Ach jongens, leven en laten leven. Ik vind de avatar van Gait leuk en die van Romnel ook. Als iedereen een bewegende avatar zou nemen, wordt het een ander verhaal. Maar dat is nu niet zo. En Gait en Rommel hebben hun avatar al zo lang.En dan zou het nu ineens een probleem zijn? Kom nou op joh. Volgens mij irriteer je je gewoon aan iemad, en dan ineens krijgt de avatar de schuld. Laat het alsjeblieft geen eenheidsworst worden? 26 december 2018 bewerkt door Catootje Tromp Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Bewegend = onrustig, heeft verder niet met de pesonen er achter te maken, ik heb er moeite mee, omdat ik er zenuwachtig van word. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten