Kaasjeskruid 994 Geplaatst 6 november 2017 Rapport Share Geplaatst 6 november 2017 I.v.m. werk ben ik op zoek naar huisvesting in Apeldoorn of omstreken (tot op zo'n 20 km). Weet iemand een camping o.i.d. waar je wellicht voor langere tijd kunt wonen? Niet per se permanent, maar ter overbrugging van de tijd dat het duurt voordat je een woning krijgt toegewezen via de woningbouw. Mocht je tips hebben, PM me dan aub ff. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 november 2017 Rapport Share Geplaatst 6 november 2017 Kom niet uit die contreien dus kan je helaas njet helpen, maar wens en bid je een snelle en goede plek toe! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Op 6-11-2017 om 19:48 zei MysticNetherlands: Kom niet uit die contreien dus kan je helaas njet helpen, maar wens en bid je een snelle en goede plek toe! Dankjewel Mystic, wanneer gaan we eens knuffelen op de dojo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Anytime @Kaasjeskruid. Amstelveen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 @Kaasjeskruid, Lees ik nu pas dat je woonruimte zocht, is het gelukt? Zo niet, pb me dan, ik weet misschien wel een plekje. Je kunt evt. ook tijdelijk bij ons wonen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 33 minuten geleden zei Lobke: @Kaasjeskruid, Lees ik nu pas dat je woonruimte zocht, is het gelukt? Zo niet, pb me dan, ik weet misschien wel een plekje. Je kunt evt. ook tijdelijk bij ons wonen. Nee, het werk is helaas niet doorgegaan. Wie weet blijf ik gewoon anti kraak voor onbepaalde tijd. Bedankt voor het aanbod, ik had er ongetwijfeld gebruik van gemaakt mocht het nodig zijn geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Op 30-1-2018 om 16:41 zei Lobke: @Kaasjeskruid, Lees ik nu pas dat je woonruimte zocht, is het gelukt? Zo niet, pb me dan, ik weet misschien wel een plekje. Je kunt evt. ook tijdelijk bij ons wonen. Hartverwarmend. Ik wilde terug op dit forum om dat te zeggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten