gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Misschien weer terug dus. We zien wel voor hoe lang, heb nu nog vakantie Heb ik wat gemist hier? Wellicht wat up to date info: Sinds ik weg ben een stuk rustiger geworden als ik al was(kan dat? Jazeker!). Qua kerkgang en dergelijke in beter vaarwater beland en (ook daarnaast) mijzelf steeds beter leren kennen. Ik begin er nu pas achter te komen dat ik dingen al ene hele poos leuk vind, maar dat ik me er eigenlijk voor schaamde, om welke reden ook. Sinds ik me open kan zetten voor die dingen is leven een stuk leuker! ALs je inhoudelijk meer wil weten, mag je uiteraard doorvragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 37 minuten geleden zei gewoon Paul: Misschien weer terug dus. We zien wel voor hoe lang, heb nu nog vakantie Heb ik wat gemist hier? Wellicht wat up to date info: Sinds ik weg ben een stuk rustiger geworden als ik al was(kan dat? Jazeker!). Qua kerkgang en dergelijke in beter vaarwater beland en (ook daarnaast) mijzelf steeds beter leren kennen. Ik begin er nu pas achter te komen dat ik dingen al ene hele poos leuk vind, maar dat ik me er eigenlijk voor schaamde, om welke reden ook. Sinds ik me open kan zetten voor die dingen is leven een stuk leuker! ALs je inhoudelijk meer wil weten, mag je uiteraard doorvragen. Paul ik herinner me nog dat je toen naar een grote evangelische gemeente ging, nog steeds? En dat je gek op auto's was/bent. Herinner je @Archillionnog? Ik ben benieuwd of hij nog in het schrijversvak zit. Gek op de boeken van Lewis; the lord of the rings. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 1 minuut geleden zei Lobke: Paul ik herinner me nog dat je toen naar een grote evangelische gemeente ging, nog steeds? En dat je gek op auto's was/bent. Herinner je @Archillionnog? Ik ben benieuwd of hij nog in het schrijversvak zit. Gek op de boeken van Lewis; the lord of the rings. Ja, 'nog steeds'. Inmiddels is de kerk die ik bezoek dat stadium ook wel voorbij. En het is er erg op vooruit gegaan sinds die tijd. Gek van auto's en vrachtauto's? Ja hoor, maar dat krijgt nu minder aandacht. Andere dingen zijn ook leuk/belangrijk, lezen bijvoorbeeld. Verder kan ik sociaal steeds beter uit de voeten(yay!), en ben ik daar langzaam maar zeker in aan het bouwen. Archillion, ja die ken ik nog wel. Geen contact meer met hem buiten het forum. Hij is er niet meer als ik je post zo lees? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Nee,hij was ooit facebook vriend maar ook daar kom ik hem niet meer tegen. Ik tip even onze Belgische vriendin die omdat de auto kaduuk was bij ons bleef slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Heb je ook nog contact met haar ja? (Is het uberhaupt de bedoeling nu allemaal oud users uit de pan te halen? Ik dacht dat er een regel bestond dat dit de bedoeling was...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Tuurlijk hoe meer zielen, hoe meer vreugde!! Wie geen zin heeft, of wie het niks meer vindt die logt weer lekker uit. Heerlijk vrijblijvend. Ik ben nog facebook vriendin met haar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten