Spring naar bijdragen

Middag. Ik weer?


Aanbevolen berichten

Misschien weer terug dus. We zien wel voor hoe lang, heb nu nog vakantie :P  Heb ik wat gemist hier? 

 

Wellicht wat up to date info: Sinds ik weg ben een stuk rustiger geworden als ik al was(kan dat? Jazeker!). Qua kerkgang en dergelijke in beter vaarwater beland en (ook daarnaast) mijzelf steeds beter leren kennen. Ik begin er nu pas achter te komen dat ik dingen al ene hele poos leuk vind, maar dat ik me er eigenlijk voor schaamde, om welke reden ook. Sinds ik me open kan zetten voor die dingen is leven een stuk leuker! :) 

 

ALs je inhoudelijk meer wil weten, mag je uiteraard doorvragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei gewoon Paul:

Misschien weer terug dus. We zien wel voor hoe lang, heb nu nog vakantie :P  Heb ik wat gemist hier? 

 

Wellicht wat up to date info: Sinds ik weg ben een stuk rustiger geworden als ik al was(kan dat? Jazeker!). Qua kerkgang en dergelijke in beter vaarwater beland en (ook daarnaast) mijzelf steeds beter leren kennen. Ik begin er nu pas achter te komen dat ik dingen al ene hele poos leuk vind, maar dat ik me er eigenlijk voor schaamde, om welke reden ook. Sinds ik me open kan zetten voor die dingen is leven een stuk leuker! :) 

 

ALs je inhoudelijk meer wil weten, mag je uiteraard doorvragen.

Paul ik herinner me nog dat je toen naar een grote evangelische gemeente ging, nog steeds? En dat je gek op auto's was/bent.  Herinner je @Archillionnog? Ik ben benieuwd of hij nog in het schrijversvak zit. Gek op de boeken van Lewis; the lord of the rings. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Lobke:

Paul ik herinner me nog dat je toen naar een grote evangelische gemeente ging, nog steeds? En dat je gek op auto's was/bent.  Herinner je @Archillionnog? Ik ben benieuwd of hij nog in het schrijversvak zit. Gek op de boeken van Lewis; the lord of the rings. 

Ja, 'nog steeds'. Inmiddels is de kerk die ik bezoek dat stadium ook wel voorbij. En het is er erg op vooruit gegaan sinds die tijd. Gek van auto's en vrachtauto's? Ja hoor, maar dat krijgt nu minder aandacht. Andere dingen zijn ook leuk/belangrijk, lezen bijvoorbeeld. Verder kan ik sociaal steeds beter uit de voeten(yay!), en ben ik daar langzaam maar zeker in aan het bouwen. 

Archillion, ja die ken ik nog wel. Geen contact meer met hem buiten het forum. Hij is er niet meer als ik je post zo lees?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid