Onbemind 5 Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Beste, Is het misschien een idee om dit forum ook te koppelen aan tapatalk? Dit is voor mobiel gebruik makkelijker. Althans dat vind ik in vergelijking met andere forums. https://tapatalk.com/download_IPBoard.php p.s. ik kon dit verzoek nog niet vinden vandaar mijn vraag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Zelf heb ik geen ervaring met Tapatalk maar weet wel wat het is. Als er meer mensen zijn die dit zouden willen dan hoor ik dat graag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Als ik het zo bekijk is er hier verder geen animo voor. Wil verder ook niet afhankelijk zijn van plug-ins van derde partijen die eventuele updates van het forum in de weg kunnen zitten. Daarnaast ben ik van mening dat de mobiele versie van het forum prima is voor dagelijks gebruik (ok, het zal geen native app gevoel kunnen creëren...). Maar ben wel blij om tips & feedback te ontvangen, we staan zeker open voor nieuwe functionaliteiten en verbeteringen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 @Rommel, Gooi maar in mijn pet. Maar bedankt hoor! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Onbemind 5 Geplaatst 15 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Op 12-4-2017 om 10:40 zei Rommel: Als ik het zo bekijk is er hier verder geen animo voor. Wil verder ook niet afhankelijk zijn van plug-ins van derde partijen die eventuele updates van het forum in de weg kunnen zitten. Daarnaast ben ik van mening dat de mobiele versie van het forum prima is voor dagelijks gebruik (ok, het zal geen native app gevoel kunnen creëren...). Maar ben wel blij om tips & feedback te ontvangen, we staan zeker open voor nieuwe functionaliteiten en verbeteringen! Begrijp ik, ik was ook benieuwd naar het animo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten