Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 37 minuten geleden zei TTC: Dat is wat jou betreft, misschien niet voor anderen. Nee, dat geld voor iedereen. Zie, ik ben in ongerechtigheid geboren, en in zonde heeft mij mijn moeder ontvangen. (Psalm 51:7, SV) Als men hierin niet juist wordt opgevoed, dan gaat dit zich wreken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 27 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 35 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Nee, dat geld voor iedereen. Zie, ik ben in ongerechtigheid geboren, en in zonde heeft mij mijn moeder ontvangen. (Psalm 51:7, SV) Als men hierin niet juist wordt opgevoed, dan gaat dit zich wreken. Wreken doet het zeker, mensen zijn daar inmiddels immuun voor geworden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 20 minuten geleden zei TTC: Wreken doet het zeker, mensen zijn daar inmiddels immuun voor geworden. Helemaal niet, de mens staat gewoon wrekend in het leven. Men is daar juist vreselijk susceptible voor. Men zal de vinger niet bij zichzelf leggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 27 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 5 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Helemaal niet, de mens staat gewoon wrekend in het leven. Men is daar juist vreselijk susceptible voor. Men zal de vinger niet bij zichzelf leggen. Ja, kunnen er duizend boeken over schrijven, het verandert niets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Op 27-6-2019 om 10:14 zei TTC: Ja, kunnen er duizend boeken over schrijven, het verandert niets. Nee. Met recht borderline times. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten