A-Quidam 2 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Try to imagine a house that's not a home Try to imagine a Christmas all alone That's where I'll be Since you left me My tears would melt the snow What can I do Whitout you I've got no place, no place to go It'll be lonely this Christmas Without you to hold It'll be lonely this Christmas lonely and cold It'll be cold so cold Without you to hold This Christmas Each time I remember the day you went away And how I would listen to the things you wanted to say I just break down as I look around And the only things I see Are emptiness and loneliness And an unlit christmas tree It'll be lonely this Christmas Without you to hold It'll be lonely this Christmas lonely and cold It'll be cold so cold Without you to hold This Christmas You remember last year, when you and I were together We never thougt there'd be an end And I remember looking at you then And I remember thinking that Chistmas must have been made for us Cause darlin' this is the time that you really need love When it means so very very much It'll be lonely this Christmas Without you to hold It'll be lonely this Christmas lonely and cold It'll be cold so cold Without you to hold This Christmas Merry Christmas darlin'; wherever you are Ondanks de christelijke signature "will it be lonely with christmas" - again... Ik zal waarlijk niemand zien of horen... En met mij zovelen... Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ZENODotus 142 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Dat is inderdaad vervelend, en triest natuurlijk... Ikzelf heb een familiefeest... Op kerstavond nodigt mijn moeder me altijd uit omdat ze vreest dat ik zal vereenzamen, en op kerstmis hebben we voor de eerste keer een familiefeest, omdat mijn neef vindt dat op die dag iedereen tezamen moet zijn... Daardoor mis ik wel de kerstdienst in mijn kerk. Verder heb ik weinig problemen met alleen zijn... Ik heb ook heel lang geen kerst gevierd, en ging gewoon werken met die dagen. Wel heb ik altijd van de sfeer genoten, het maakt de winter een klein beetje minder grimmig (hou niet zo van de winter)... Moest je in de nabijheid van Brugge wonen, ik zou zeggen kom naar de kerstdienst, en daarna een klein feestje. Er zijn vele eenzame mensen die des te eenzamer zijn rond die dagen... Want ja, het wordt des te meer gevoeld natuurlijk rond die dagen, juist omdat het een familiegebeuren is. Ik herinner me wel dat er op verschillende plaatsen vrijwilligers worden ingezet voor een gezamenlijke kerst te vieren... Maar ja, het blijven toch vreemden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
A-Quidam 2 Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 20 uur geleden zei ZENODotus: Kon. Wilhelmina zei al: "Eenzaam maar niet alleen"... Ook ik wéét de Heere Jezus bij mij te hebben maar geen andere levende ziel... Zelf woon ik in Noord-Holland en dus ver van Brugge af. Daarbij ook nog eens gehandicapt en niet mobiel daardoor... Tja... Song-Tekst komt overigens niet geheel tot z'n recht in mijn situatie; zo is er geen sprake van een gemiste geliefde vrouw maar wel mijn gemiste kinderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Bericht verwijderd, in dit gedeelte van het forum is geen ruimte om te twijfelen aan het geloof, of daar tegen aan "te schoppen" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten