Thorgrem 430 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Het beest is de PvdA en het merkteken is de PvdA ledenpas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Thorgrem!!! Wij gezworen Ridders van de Orde van de door Aliens met Aluminiumhoedje Meegenomen Splinter van de Houten Deurknop van het Schaalmodel van de eerste Paulmobiel mogen dat soort feiten niet zomaar openbaar maken zonder autorisatie van het 777e niveau! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 28 minuten geleden zei MysticNetherlands: Thorgrem!!! Wij gezworen Ridders van de Orde van de door Aliens met Aluminiumhoedje Meegenomen Splinter van de Houten Deurknop van het Schaalmodel van de eerste Paulmobiel mogen dat soort feiten niet zomaar openbaar maken zonder autorisatie van het 777e niveau! Je hebt gelijk. Enkel een storend foutje. Het is eikenhouten ipv houten. Het eiken verwijst natuurlijk naar de Germaanse wortels en de moedergodin van het woud. Daarnaast is met 'houten' de woord dan wel letterwaarde anders en negatief. Maar verder heb ik gezworen mijn mond te houden op straffe van een liedje zingen in de maandelijkse heksenkring bij volle maan. En we weten allemaal hoe slecht me dat de vorige keer afgegaan is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Ik sta gecorrigeerd en ik herken de geheime code in je voorlaatste zin. En dat van die negatieve getalswaarde klopt. Dat is wat bij mij de schellen van mijn ogen deed vallen. Dat kan een inlegkunde zijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Op 27 Nov 2016 om 23:51 zei Desid: Dat slaat nergens op, want de Anglicaanse kerk bestond nog niet t.t.v. Openbaring, evenmin als de EU. Oh, ik dacht dat het de bedoeling was om zonder enige onderbouwing een visie als waarheid op te schrijven. Maar dan heb ik je kennelijk verkeerd begrepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten